کد خبر 850782
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
تکواندو

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان برای مسابقات قهرمانی آسیا که از صبح امروز (شنبه) هشتم اردیبهشت برگزار شد، نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند.

به گزارش مشرق، از صبح امروز (شنبه) هشتم اردیبهشت ماه 1397، مرحله آخر مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو مردان پیگیری شد تا نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا 2018 ویتنام معرفی شوند.

در نخستین مسابقه وزن 58- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده توانست محمد کاظمی را 10 بر 9 از پیش رو بردارد تا برای فیکس شدن در ترکیب تیم ملی، رقیب محمدحسین پلنگ افکن در بازی دوم شود. عاشورزاده توانست 3 بر 1 رقیب دوم خود را هم شکست داده و فیکس تیم ملی شود.

اما در وزن چهارم(68- کیلوگرم) ابوالفضل یعقوبی با حساب 12 بر دو مقابل امیرمحمد بخشی تن به شکست داد تا بخشی با مجموع دو پیروزی در وزن چهارم به عضویت تیم ملی درآید.

همچنین در وزن 54- کیلوگرم، مسابقه ابراهیم صفری و آرمین هادی‌پور در حالی که تا ثانیه 40 راند سوم صفر بر صفر در جریان بود، به دلیل مشکل سیستم الکترونیکی با نظر سرمربی تیم ملی مجددا برگزار شد. که هادی‌پور توانست با حساب 11 بر 10 به پیروزی رسید و در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

در مبارزه انتخابی وزن 63- کیلوگرم نیز سروش احمدی و امیرحسین محمدخانلو به مصاف هم رفتند که در پایان، احمدی با حساب 20 بر 18 حریف خود را شکست داده و به ترکیب تیم ملی رسید.

در حساس ترین مبارزه امروز نیز مهدی خدابخشی و عرفان ناظمی در وزن 80- کیلوگرم مقابل هم به روی شیاپچانگ رفتند که این بازی در پایان پنج راند 5 به 5 مساوی شد تا تکلیف این بازی را راند طلایی مشخص کند. خدابخشی توانست در این راند ناظمی را شکست داده و عضو تیم ملی شود.

پیش از این و در جریان مسابقات جام فجر تکواندو، امیرحسین ساسان در وزن پنجم، پوریا عرفانیان در وزن هفتم و سعید رجبی در وزن هشتم به ترکیب تیم‌ملی راه یافته بودند.

از بین این هشت تکواندوکار شش نماینده به عنوان تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

نتایج مسابقات انتخابی امروز (شنبه) هشتم اردیبهشت ماه برای معرفی ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 ویتنام، به قرار زیر است:

وزن 54- کیلوگرم، آرمین هادی‌پور
وزن 58- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده
وزن 63- کیلوگرم، سروش احمدی
وزن 68- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی
وزن 80- کیلوگرم، مهدی خدابخشی

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس