آدیداس

جنبش تحریم همه جانبه علیه رژیم صهیونسیتی بار دیگر برای شرکت آیداس خط و نشان کشید و این شرکت را متهم به مشارکت در جنایت های این رژیم جعلی علیه فلسطینی ها کرد.

به گزارش مشرق، «جنبش تحریم همه جانبه علیه رژیم اشغالگر قدس»(BDS) بار دیگر بیانیه ای شدید علیه شرکت آدیداس یکی از بزرگ‌ترین شرکت های ورزشی جهان صادر کرد که به شرح زیر است:

شرکت آدیداس که یکی از بزرگ‌ترین شرکت های ورزشی جهان است و ادعا می کند به حقوق بشر اهمیت می دهد ولی با این ادعای واهی این شرکت یکی از اسپانسرهای اصلی فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی است که حقوق بشر را زیرپا می گذارد. این فدراسیون متجاوز به باشگاه های ورزشی خود اجازه داده تا در خاک فلسطین اشغالی بازی کنند و این به وضوح زیر پا گذاشتن حقوق بشر است.

رژیم اشغالگر قدس صدها مدرسه و ورزشگاه  را در اراضی فلسطین تخریب کرد و کودکان و جوانان این مرز و بوم را از حق مسلم ورزش و بازی کردن محروم کرد. آنها در ورزشگاه هایی بازی می کنند که زمین آن از فلسطین غصب شده است. شرکت آدیداس از طریق همکاری با این فدراسیون اشغالگر در از بین بردن جنایت های جنگ علیه فلسطینی ها کمک می کند و این با قوانین بین المللی کاملا مخالف است.

تمام مراکز و باشگاه های ورزشی فلسطین از شرکت آدیداس می خواهند که همکاری خود را با فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر قدس پایان دهد. شرکت آدیداس از برندهای تجاری مشهور است به همین خاطر در کنار یکدیگر کار خواهیم کرد که مشتریان این شرکت در سراسر جهان اسپانسری تیم های ملی شان را از این شرکت سلب کنند تا مشارکت خود را از تجاوز به حقوق بشر متوقف کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس