پروانه سلحشوری

با توجه به تأکید خانم سلحشوری، رفع حصر جزو اولویت‌های کشور است!

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

حکیمی‌پور: بعضی اعضای شورا برای تلگرام بیشتر از تهران کار می‌کنند

«احمد حکیمی‌پور»، فعال اصلاح‌طلب و عضو سابق شورای شهر تهران در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایرنا ضمن انتقاد از تعلل اصلاح‌طلبان شورا برای انتخاب یک شهردار خوب، گفته است:

«شورا باید خارج از هیاهو و حاشیه، کار خود را انجام داده و نتیجه را به مردم اعلام کند. متأسفانه شورا اسیر فضاهایی شده که برایش ساخته می‌شود. انگار بعضی از دوستان بیشتر برای گروه‌های تلگرامی کار می‌کنند تا برای مردم شهر تهران.»

در صحبت‌های او همچنین می‌خوانیم: روند طی شده در شورای شهر برای انتخاب شهردار، نشانه ناشکری و قدرنشناسی در برابر رأی مردم و از بین بردن فرصت‌ها است.

حکیمی‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز می‌گوید:

نشانه‌های ناشکری را در روند شورای شهر می‌بینم. امروز متأسفانه دوستانی که زمانی تحریمی بودند و من مطمئنم شناسنامه‌شان مهر انتخابات سال 92 را ندارد، دوباره میدان‌دار شده‌اند و دارند جریان اصلاحات را از فضای حقوقی به سمت فضای رادیکال می‌برند و به این شکل به مدیریت شهری آسیب می‌زنند.[1]

*اوضاع این روزهای شهرداری تهران در حالی است که اصلاح‌طلبان در حوالی یکسال قبل با رأی کامل مردم تهران، در شورای شهر حضور یافته‌اند.

شهرداری تهران طی 8 ماه گذشته شاهد جلوس 3 مدیر بوده است[2] و اگرچه قطعا شاهد مدیر چهارمی نیز خواهد بود اما برخی محافل تحلیلی می‌گویند، «استعفا» به دلیل کم‌توانی و حاشیه، سرنوشت محتومی است که بر پیشانی شهرداران اصلاح‌طلب در دوره پنجم شورای شهر حک شده است.

البته این تحلیل با انتخاب یک گزینه قوی مورد خدشه قرار می‌گیرد اما عملکرد شورای شهر چپ تهران به حدّی سیاست‌بازانه و غیر حرفه‌ای است که منجر به امتناع از بررسی گزینه‌های خیرالموجود اصلاح‌طلبان شده است.

فرایندی که حتی انتقادات شدید مشاهیر اصلاح‌طلب را نیز برانگیخته است.

غلامحسین کرباسچی، فعال اصلاح‌طلب و شهردار سابق تهران نیز به تازگی با کنایه به شورای شهر تهران اینطور گفته است که شما فقط 4 سال وقت برای خدمترسانی به مردم دارید که یکسال آنرا تلف کردید.[3]

***

نماینده اصلاح‌طلب: از دختر بی‌حجاب دلجویی و با ناجا برخورد کنید!

«بهرام پارسایی»، از نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس، روز سه‌شنبه گذشته در یک اخطار قانون اساسی با اشاره به ماجرای کلیپ گشت ارشاد گفته است:

مگر غیر از این است که قرآن کرامت انسانی را مهمتر از حرمت کعبه قرار داده است. به بهانه حجاب و نهی از منکر ترویج منکر می شود و حرمت انسان زیر سوال می رود. اشک های آن دختر و ضجّه آن در مقابل برخورد زشت مامور، مقابله با قانون گریزی بود؟

وی ادامه داد:

حضرت علی (ع) در خطبه 27 نهج البلاغه می فرمایند که شنیده ام دشمنم از پای دختری یهودی خلخالی کنده اند، اگر مرد مسلمانی بخاطر آن از غصه دق کند، رواست. برخورد زشت مامور ناجا با فردی مسلمان اگر نگوییم دق کنیم که بمیریم ولی باید حداقل مشکی بپوشیم. زمانی که فرع بر اصل مقدم شود و مستحب فدای واجب شود، دچار مشکل می شویم.

به گزارش خبرگزاری مجلس، این فرد همچنین تأکید می‌کند:

تذکر من بر این است که با مامور خاطی برخورد صورت گیرد و از خانواده آن دختر دلجویی شود. باید اول ماموران ارشاد ما خودشان ارشاد شوند و چون این برخوردها در فضای آزاد شکل می گیرد، انتظار بر این است که دقت و نظارت بیشری برای حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی صورت بگیرد.[4]

*اظهارات این نماینده اصلاح‌طلب در حالیست که آن مأمور پلیس نه تنها طبق قانون مرتکب هیچ خطایی نشد بلکه از بخشی از اختیارات قانونی خود نیز استفاده نکرد.

چه اینکه قانون در فعالیت‌های پلیسی تأکید دارد که یک مجرم در صورت عدم تمکین به اخطار پلیس می‌تواند مورد هر نوع برخوردی که او را به تمکین وادارد، قرار گیرد.

البته این مسئله در هنگام توهین مجرم به پلیس (و مثلا بیشرف خواندن او!) می‌تواند از شدت بیشتری هم برخوردار باشد.

مسئله دیگر آنست که اطلاعات و تفسیر ناصحیح این نماینده محترم در حالیست که آیت‌الله آملی لاریجانی، ریاست قوه قضائیه به تازگی در سخنانی، حمایت قوه قضائیه از نیروی انتظامی را مورد اشاره قرار دادند و بصورت ضمنی، صحت عملکرد پلیس در کلیپ اشاره شده را نیز تأیید کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی همچنین تصریح کرده‌اند: نباید اجازه داد که هرکسی در مقابل اقدامات قانونی نیروی انتظامی مقاومت کند یا مأموری را مورد اهانت قرار دهد. نیروی انتظامی به هیچ عنوان نباید یک قدم هم عقب نشینی کند.[5]

فلذا خوب‌تر آن بود که آقای پارسایی قبل از ارائه تفسیر مشکل‌ساز خود از قانون، به صحبت‌های ریاست قوه قضائیه مراجعه می‌کردند.

اشاره به ماجرای زن یهودی در صحبت‌های پارسایی نیز در حالیست که این زن در سایه‌سار حکومت اسلامی زندگی می‌کرد و مورد ظلم قرار گرفت.

آن زن یهودی اما نه مجرم بود، نه از اخطار مأمور حکومتی سرپیچی کرده بود، نه به مأمور حکومت اسلامی توهین کرده بود و نه مثل مجرم کلیپ مورد اشاره، دست مأمور انتظامی را شکسته بود!

پر واضح است که ظلم شدن به این عضو جامعه اسلامی حتما جای مردن دارد اما برخورد با یک مجرم هتّاک بحث دیگریست...

گفتنیست، برداشت کنایه‌آمیزی که از تذکر پارسایی وجود دارد اینست که نیروی انتظامی بایستی از تمام مجرمین خطرناکی که طی 40 سال گذشته برای دستگیری آنها شدت به خرج داده است، عذرخواهی و نسبت به آنها اعاده حیثیت کند!

***

با توجه به تأکید خانم سلحشوری، رفع حصر جزو اولویت‌های کشور است!

«قاسم میرزایی نیکو»، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس و عضو گروهی به نام کمیته رفع حصر، در مصاحبه با شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه اعتماد گفته است:

«معتقدم باتوجه به نشست اخیر سران سه قوه که نمادی از همدلی و همکاری در کشور بود و همه مقامات عالیرتبه کشور تاکید داشتند که مشکلات کشور تنها با همدلی، همراهی و همگامی همه گروه ها و طیف های مختلف مرتفع خواهد شد، به نظر می رسد اجماع خوبی در کشور ایجاد شده است. همچنین با توجه به تاکید ویژه خانم سلحشوری بر لزوم رفع حصر در این جلسه و نگاه مثبتی که به آن وجود داشت، به نظر می رسد رفع حصر قطعا یکی از اولویت های کشور است»!

او در ادامه تصریح می‌کند: از طرفی بنابر شواهد و قراین آقای رییس جمهور اقداماتی انجام داده که ظاهرا این اقدامات در آینده نزدیک به نتیجه می رسد.[6]

*متأسفانه چهره‌های اصلاح‌طلب که در سال 96 دائما تأکید می‌کردند «حصر تا عید نوروز تمام می‌شود»! گویا از شکست خود و صحبت بی‌مبنا در این زمینه درس نمی‌گیرند.

جالب آنکه اظهارات میرزایی نیکو پیرامون اقدامات آقای رئیس‌جمهور! در حالیست که محمدرضا تابش، دیگر نماینده اصلاح‌طلب مجلس چند هفته قبل از این گفته بود که رئیس‌جمهور روحانی به گروه رفع حصر وقت ملاقات نمی‌دهد![7]

در این میان البته یک نکته نیز محل سؤال است و آن اینکه صحبت‌های خانم سلحشوری و تأکید او بر لزوم رفع حصر نیز قرار است چه نقطه عطفی در این نمودار ایجاد کند؟!

در همین زمینه، الیاس حضرتی، مدیر مسئول روزنامه اعتماد و نماینده مردم تهران در مجلس نیز در سرمقاله اعتماد از این نوشته است که حصر باید رفع شود و بیشترین مطالبه مردم از او، «رفع حصر» بوده است![8]

تمام این اظهارات در حالیست که عقوبت جرم با گذشت زمان رفع نمی‌شود و آقایان موسوی و کروبی نیز بر اساس تصمیم نظام اسلامی، مادام که اقدام به «توبه علنی» از فعالیت‌های خود در سال 88 نداشته باشند، در حصر خواهند ماند، کما اینکه طی 9 سال گذشته در حصر مانده‌اند.

بدیهیست که در این میان صحبت‌های خانم سلحشوری برای تغییر اولویت‌های کشور از مسائل مهمی چون حمایت از تولید و کالای ایرانی برای بهبود رونق اقتصاد، مهار تلاطم‌های ارزی، چالش بی‌سرانجام برجام، بحران آب، سیطره دشمنان بر فضای سایبری کشور، نیز هرگز کارساز نخواهد بود...

***

1_ http://www.irna.ir/fa/News/82896241

2_ http://fna.ir/blyig4

3_ http://namehnews.ir/fa/print/479355

4_ http://www.icana.ir/Fa/News-Print/380148

5_ https://www.isna.ir/news/97020301876/

6_ http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3733859

7_ http://www.fdn.ir/news/17644

8_ http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3733832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • SE ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    82 21
    فاحشه ها وقتی گریه میکنند باید برایشان جمشید را احیا کرد و آقای... بشه مدیرش
    • ایرانی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      76 11
      واقعا این بچه پولدارا تهرانی خیلی پر رو شدن
    • IT ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      52 10
      مولا علی :شنیده ام در بازارتان زنان و مردان از کنار هم رد شده تنه انان به هم میخورد بقیه اش را رجوع کنید به نهج البلاغه
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      47 10
      یکی بیاد اصل ماجرا رو برای بعضی از این نماینده ها توضیح بده ظاهرا تو باغ نیستند یا هستند اما خودشون رو زدن به اون راه.
    • علی حقجو IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      0 0
      «بهرام پارسایی» خودتو به خواب نزن . نوبت تو هم میرسه . باور کن تو هم یه روزی خواهی مرد
  • سید IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    79 9
    عثلاه تلبان طحوع عاور
    • amir US ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      سید جان , عزیزم , از دست اصلاح طلبان عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ...
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      77 7
      amir عزیزم خفه شو
    • پویا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      69 5
      امیر خان عصبانیت نداره ، یه مشت بی عرضه ی وطن فروش که قابل اعتنا نیستند ، شما عُرضه ی انتخاب شهردار را هم ندارید ، حرف از دموکراسی زدن خیلی راحته، ولی این قبا به تن شما خیلی گشاده
  • احدی IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    شورای شهر تهران را یکی از خواب بیدار کنه و وظایفشون رو به اونا یاد آوری کنه این شورا نیست محفل وقت گذرانی است چندتا منقل و .... براشون بزارن که راحت باشن
  • سید IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    برگزینندگان اصلاح طلبان تهوع آور، بخوانید و بشنوید خزعبلات ایشان را، برای عبرت گرفتن از ایشان « آیا این کافی نیست! »؟!؟!؟!
    • amir US ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      9 96
      بمیر بابا ...
  • اصلاح طلب واقعی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    درود بر بهرام پارسایی اصلاح طلب چشم ساندیسی ها کور باشد انشاالله #درود_بر_اصلاحات #سکولار دموکرات
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      52 7
      تهوع آور فراموش نشود!
    • پویا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      41 6
      ما ساندیس وطن را با جان و دل مینوشیم چشمتون کور ولی مثل شما پاچه خوار غربیها نیستیم ، شما لیاقت انتخاب یه شهردار را هم ندارید مدعیان دموکراسی ، کارنامه سیاست خارجی تان را هم دیدیم ، سلفی حقارت شما برای کارنامه شما کافیست ، پس زیاد خودت را خسته نکن که بی عرضه و بدبخت ترین از آن هستید که نیاز به پاسخگویی داشته باشید
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      33 4
      لعنت بر وطن فروشان خائن مزدور ننگ بر لیبرال های غرب پرست کدخدا محور
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      4 0
      وسعت خریت!
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      8 0
      جناب اصلاح جَلَبه واقعی اینم جوابت : تو فرقه ضاله تون وطن فروشهای نوکر آمریکا
    • علی حقجو IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      0 0
      تو برو کودتو بخور
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    43 10
    بصيرت و دورانديشي براي يك نماينده كمترين سرمايه است. كج فهمي و كوتاه نگري بس تا كي؟
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    54 11
    درود بر نیروی انتظامی خدوم. مرگ بر سناریو سازان و پادوهای داخلی. نماینده پر رو بی خاصیت خجالت بکش. مرگ بر فتنه گران مزدور بی وطن.
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    44 5
    لابد باید از آن تروریستهایی که آمده بودند مجلس هم دلجویی کنیم یا اینکه به همین آقای پارسایی بگیم ..و...نباید اخمی به صورت بیاورد
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      6 60
      مرگ برخودت که جیره خوار ساندیسخورا هستی.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    12 0
    ایا برای شما کافی نیست!
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    29 0
    بهرام پارسایی بره برای شیراز کار کنه تا دور بعدی بازم تایید بشه و بازم رای بیاره!
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    20 0
    رأی بد مردم باید شاهد این گروه تلگرامی هم باشد. نمی شود مردم رأی بدهند و این رأی دادن بدون نتیجه باشد.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    5 11
    هم مأمور تندى كرده و هم دختر خانم جرم مرتكب شده اشتباهي كه معمولا ميشه طرفداري از يك طرفه كه با قانون انصاف و عدالت منافات داره در ضمن امر به معروف پنهاني انجام بشه تا فرد دچار عناد و لجاجت نشه و آبروش نريزه بهتره حالا يكي هم قصد بر هم زدن امنيت جامعه رو به روش هاي ديگه داره خوب برخورد طبق قانونه نه احساسات، پليس بايد بر احساسات خود مسلط باشه !
    • یه پلیس IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      16 1
      نشکنه النگوهات! تندی واسه مجرمی که به حرف پلیس گوش نمیکنه عین عقلانیته
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      2 27
      میترسم عین عقلانیت شما به زده شدن مردم از نظام اسلامی منجر بشه! این چه سیستمیه بزرگوار؟!
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      44 0
      کدوم آبرو انگار ملتفت نشدی عزیزم وقتی خودشون کشف حجاب میکنن تازه فیلمش رو هم میگیرن و پخش میکنن براشون آبرو مهم نیست
  • سلام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    45 0
    11) و چون به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید، گویند: جز این نیست که ما اصلاحگریم. 12) بدانید که آنان فسادگرند، ولى خود درنمى یابند. ( آیات 11 و 12 سوره بقره )، خواهشا این صفحه از سوره بقره رو بخونید دقیقا شرح حال اصلاح طلباست.
  • مهدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    21 0
    این خانم نماینده بیسواد کاش فیلم و کلیپ این خانم هنجار شکن را دیده بود اگر جسارت قانون شکنان به مآمورین قانون نهادینه شود همین خانم نماینده توی منزل و ماشین خودش دیگه امنیت ندارد حالا داره پز تو خالی میدهد، در همه کشورها مردم و مسئولین از پلیس حمایت میکنند نه از مجرم خانم به اصطلاح نماینده خیلی شرمنده !!
  • پویا IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    15 0
    دستگاه قضا چرا از این خانم بازخواست نمیکنه که ارتباطش با سران فتنه چی هست که دنبال آزادیشون هست لطفاً اطلاع رسانی کنید، هم این خانم و هم بزرگتر از این خانم به چه جرأتی به خودشون اجازه چنین کاری را میدهند ، چرا دستگاه قضا برخورد نمیکنه که هر ننه قمری به خودش اجازه هر حرف و کاری را ندهد، باید طرفداری از سران فتنه هزینه داشته باشد که امثال این تازه به دوران رسیده اجازه خودنمایی پیدا نکنند اگر سران فتنه مرتکب گناه شده اند ، که شکی در آن نیست پس چرا قوه قضائیه با این افراد برخورد نمیکنه
  • مهدی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    21 0
    این نماینده اصلاح طلب حالا قدرت پیدا کرده و با پررویی تمام لب به سخن می گشاید و از امام علی (ع) هم مثال می آورد ولی همان دوستان شما بودند که دیر روز یا پریروز به ساحت مقدس امام رضا جسارت کرده و از ترس در فرودگاهدستگیر می شودو این باز نیروی انتظامی است که کارش را خوب بلد است و آقای نامهربان اگر نیروی انتظامی اینطور به وظیفه اش عمل نمی کرد یقین شما در آن پستی حالا که لاف می زنیدنبودید.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    3 15
    "اظهارات این نماینده اصلاح‌طلب در حالیست که آن مأمور پلیس نه تنها طبق قانون مرتکب هیچ خطایی نشد بلکه از بخشی از اختیارات قانونی خود نیز استفاده نکرد." فیلمو دیدی؟!!!! من گرایشات اصولگرایی دارم ولی شما چرا اینقدر تعصب به حمایت از کار اشتباه دارید؟! ناجا عذر خواهی میکنه شما دایه ی عزیز تر از مادر شدید؟!! برخورد مامور و فحاشیش و ادامه ی ورگیری خارج از قانون بود!!
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      11 1
      واقعا فهمیدنش انقدر سخته که فحاشی به پلیس و عدم تمکین از دستوراتش از بزرگترین جرمها در هر کجای دنیاست چرا اینقدر عناد دارین
    • علی حقجو IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      0 0
      اشتباه ناجا اینه که وقتی مامورش کار قانونی میکنه باز هم عذر خواهی میکنه . اون آقای سخنگوی ناجا اگه دلشو نداره بره یه شغل دیگه متناسب با روحیش . بره مثلا سخنگوی ارشاد بشه
    • علی حقجو IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      0 0
      اشتباهی مثبت دادم
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    1 2
    چرا سایت مشرق از زبان اصلاح طلبان حرف می زند ؟
  • احمد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    43 0
    آقای پارسایی برخلاف نامش که درکلامش پارسایی وجود ندارد خلط موضوع نموده اولا این که حرمتش بالاتر از کعبه ذکر شده مومن است نه انسان فاسق ،ضمن اینکه این جمله حدیث از معصوم است نه آیه قرآن .متعجبم از شورای نگهبان که چگونه فردی را که فرق بین قران با حدیث رانمی داند وبه احتمال زیاد این حدیث را فقط شنیده و قران را نخوانده برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی که قرار است قوانین مدون براساس متون دینی تصویب کند تایید صلاحیت می کند
  • حسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    15 1
    در مورد دخترهایی که دیگه از بی حجابی گذشته و به وقاحت رسیده اند، بهتره تحویل باغ وحش بشن تا به هدفشون که دیده شدنه برسند در مورد رفع حصر هم که برای دوستان اینقدر مهمه، فقط یک سئوال. چرا باید اون دو تا جانور رو آزاد کنیم؟ امنیت نمی خواهیم؟ من با آزادی شان له شرط محاکمه عادلانه و قاطع موافقم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    42 4
    نماینده مردم شیراز در مجلس : برای برخورد مامور ارشاد با زن مسلمان اگر دق نکنیم، باید مشکی بپوشیم اهای مردمان بی غیرت کدام زن مسلمان در ملاء عام کشف حجاب می کند.اگر اجرای قانون وپیشگیری از حرام ومنکر مبرهن توسط ظابط قانون دق دارد . ان وقت توهین به امام رئوف ومهربانیها و تجاوز به نوجوان مسلمان در عربستان چه دارد که با بی غیرتی تمام سرتان را زیر برف کردید ودم بر نیاوردید
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    25 1
    اصلاح طلب ها غلط کردن که چنین نظری دادن بی دین های
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    25 1
    من موندم این عقب مانده ها رو چطوری پیدا کردن، حالا نماینده مجلس شدن پیشکش
  • US ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    30 3
    دختري كه كشف حجاب كرده و قانون را زير پا گذاشته بايد همچون پليس آمريكا با او رفتار شود. يعني زماني كه به پليس هتاكي مي كند جوابش شليك گلوله در وسط مغذش باشد. تنها اين طوري قانون گريزان سر جايشان مي نشينند.
    • علی حقجو IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      0 0
      ایول . یه عمره نظر من هم همینه . باید یه روزی اینقدر متمئن بشیم که همه استاندارهای جهانی اجرا بشه . اینهم روش
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    0 0
    نه بابا!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    0 0
    خاک بر سر یک همچین نماینده ای که به این اندازه حقیر است
  • از دلسوزان کشور US ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    0 0
    افراطی گری موجب تضعیف نظام میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس