کد خبر 848839
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
بارسلونا

بارسلونا با یک پیروزی آسان برابر سویا توانست قهرمان کوپا دل ری شود.

به گزارش مشرق، فینال کوپا دل ری بامداد یک‌شنبه در واندا متروپولیتانو بین دو تیم بارسلونا و سویا برگزار شد و آبی اناری ها با پنج گل سویا را شکست دادند.

شاگردان ارنستو والورده توپ و میدان را در اختیار داشتند و نخستین فرصت نیز به این تیم رسید. داور یک خطا به نفع بارسلونا اعلام کرد و لیونل مسی یک ضربه زیبا به سمت دروازه حریف زد. با این حال دفع توپ خوب دروازه بان سویا باعث شد بازی یک بر صفر نشود. در دقیقه ۱۳ سیلسن (دروازه بان بارسلونا) یک پاس ۵۰ متری فرستاد و توپ به فیلیپ کوتینیو رسید. بازیکن برزیلی به سرعت حرکت کرد و خیلی راحت در حالی که دفاع سویا جا مانده بود با یک پاس لوییس سوارس را جلوی دروازه خالی قرار داد. سپس مهاجم اروگوئه گلزنی کرد. برتری آبی اناری ها ادامه داشت تا این که شوت سرکش آندرس اینیستا به تیرک دروازه برخورد کرد. سویا نیز چند موقعیت نه چندان خطرناک داشت. با این حال به گل نرسید. در دقیقه ۳۰ مسی توپ را زیر طاق دروازه فرستاد.   شاگردان والورده باز هم حمله کردند و در حرکتی که سوارس آغاز کرده بود به گل رسیدند. مهاجم اروگوئه ای با پاس مسی نتیجه را سه بر صفر کرد.

در نیمه دوم سویا بازی را خوب شروع کرد اما باز هم دروازه اش باز شد. این بار نوبت آندرس اینیستا بود تا گلزنی کند. هافبک اسپانیایی در دقیقه ۵۱ این گل را به ثمر رساند. در ادامه داور یک خطای هند در محوطه جریمه به نفع آبی اناری ها اعلام کرد و کوتینیو توانست آن را به گل تبدیل کند. در ۲۰ دقیقه پایانی دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما توپی از خط عبور نکرد. در نهایت بارسا به راحتی توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد و فاتح کوپا دل ری شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس