کد خبر 848429
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
امیر ابادی

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور بابت عدم بازگشت کاوه مدنی باید به نمایندگان مجلس پاسخگو باشند.

به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به عدم بازگشت کاوه مدنی به کشور اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور بابت این موضوع باید به نمایندگان مجلس پاسخگو باشند چگونه این فرد که مظنون به ارتباط با پرونده امنیتی اخیر محیط زیست بوده، از کشور خارج شده، اکنون باز نگشته و از راه دور استعفا داده است.

وی افزود: جای این سؤال نیز از مسؤولان امر وجود دارد که چرا چنین فردی با سابقه‌ معلوم توسط دستگاه‌های اطلاعاتی ما تأیید شده و در یکی از سازمان‌های مهم کشور به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

چه کسی اولین بار عکس‌های کاوه مدنی را افشا کرد؟

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان‌های امنیتی باید در برابر این مسئله پاسخگو باشند بیان کرد: رئیس سازمان محیط زیست کشور که بر خلاف تمام تأکیدات مبنی بر عدم انتصاب برخی افراد در سازمان‌های دولتی، کاوه مدنی را منصوب کرده بود نیز باید در برابر این موضوع پاسخ دهد.

امیرآبادی گفت: وی وقتی خارج از کشور استعفا می‌دهد معنی این اقدام این است که قصد بازگشت به کشور را ندارد و برای ماندن در آن کشور یا باید اقامت داشت یا تابعیت. آیا سیستم‌های اطلاعاتی ما نمی‌دانستند کاوه مدنی که سال‌ها خارج از کشور بوده تابعیت یا اقامت دارد یا خیر؟

وی تاکید کرد: وقتی تذکر داده می‌شود از چنین افرادی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به کارگیری نشود به برخی‌ها بر می‌خورد و آشفته می‌شوند.

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: چرا باید کسی معاون سازمانی شود که شأن ملت بزرگ ایران را رعایت نکند و از کشور دیگری با یک پیام‌رسان اعلام استعفا کند، آیا حفظ کرامت ایرانی این است؟

وی با بیان اینکه ما مخالف به کارگیری نخبگان در پست‌های کلیدی کشور نیستیم، تصریح کرد: اما این مسئله  به معنی این نیست افرادی به کار گرفته شوند که هیچ شأن و جایگاهی برای ملت ایران قائل نبوده و تابعیت یک کشور را می‌پذیرند و در عین حال در پست‌های کلیدی جمهوری قرار ‌بگیرند و هر روز در کشور القا بحران کنند.

امیرآبادی تاکید کرد: مسؤولان اطلاعاتی و محیط زیست در خصوص انتصاب، بکارگیری، نحوه خروج از کشور و عدم بازگشت کاوه مدنی به کشور باید پاسخگو باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    14 1
    وقتی وزیر اطلاعات می گوید ما باصدای بلند اعلام میکنیم که مدیر دو تابعیتی نداریم ساده لوحان می پذیرند و نتیجه این می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس