کد خبر 848044
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
شورای عالی انقلاب فرهنگی

شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از کانال تلگرام خارج شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، این شورا اعلام کرد: با توجه به سیاست‌های کلی نظام مبنی بر حمایت از پیام رسان های ایرانی و رفع انحصار از پیام رسان‌های غیر ایرانی، کلیه اخبار مرتبط با فعالیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه آن صرفا از طریق کانال رسمی موجود در نرم افزار پیام رسان سروش به نشانی http://sapp.ir/sccr97 انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توقف فعالیت "KHAMENEI.IR" در تلگرام

دقایقی پیش رضا جواهری، رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه ای به تمام دستگاه های اجرایی، استفاده از پیام رسان‌های خارجی در تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی را ممنوع اعلام کرده است.

در متن این بخشنامه آمده است: «به استناد بند 7 مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، باید تمام نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی هرگونه تبلیغات خود در محیط پیام رسان‌های اجتماعی را صرفا از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی که به صورت رسمی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می شود انجام دهند. بدیهی است هرگونه استفاده از پیام رسان‌های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری کماکان ممنوع است.»

پیش از این سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه آزاد نیز از تلگرام خارج شده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    2 0
    اوه اوه. با این کار تلگرام رو نابود کردن. مشتی محکم بر دهان استکبار کوبیدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس