فوتبال

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الغرافه قطر در حالی پیگیری می‌شود که هواداران این تیم شعارهایی علیه بازیکنان و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی سر دادند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف الغرافه قطر رفته که این دیدار با استقبال کم هواداران تیم  میزبان همراه است.

در دیدار امروز علی‌رغم دعوت سرمربی و بازیکنان ۲ تیم، کمتر از ۲ هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند و از نزدیک شاهد مصاف تیم‌های تراکتورسازی و الغرافه قطر هستند.

فرزین گروسیان پس از مدت‌ها به ترکیب تراکتورسازی بازگشته و در این دیدار دروازه بان اول تیمش است.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که لیست ۱۸ نفره الغرافه تکمیل نشده و تنها ۵ بازیکن روی نیمکت این تیم حضور دارند تا سرمربیان هر ۲ تیم با کمبود بازیکن در این بازی مواجه شوند.

فاخر تهامی، هافبک جوان تراکتورسازی که از مدت‌ها قبل به خاطر مصدومیت بازی‌های تراکتورسازی را از دست داده بود، در این بازی به عنوان یار ثابت سرخ‌پوشان به میدان رفته است.

هواداران تراکتورسازی که پیش از آغاز بازی شعارهایی علیه مدیریت و بازیکنان تراکتورسازی سر دادند، در دقایق مختلف نیمه نخست شعارهای خود را تکرار کردند. ارطغرول ساغلام، سرمربی تراکتورسازی نیز از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

در ادامه بازی، شعارهایی علیه مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی نیز سر داده شد.

از اواسط نیمه نخست این بازی، نورافکن‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز روشن شده و این بازی زیر نور پیگیری شد.

تراکتورسازی در دقیقه ۳۰ بازی یک ضربه پنالتی کسب کرد تا محمد ایران پوریان پس از مدت‌ها پشت ضربه پنالتی ایستاده و طلسم گل نشدن پنالتی‌های تراکتورسازی را بشکند. این بازیکن توانست گل نخست تراکتورسازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

پس از گل تراکتورسازی هواداران این تیم برای چند ثانیه شادی بعد از گل داشتند اما دوباره با شعار "مدیر بی‌لیاقت، بازیکن بی‌غیرت" اعتراض خود را نسبت به شرایط تراکتورسازی اعلام کردند.

در دقایق پایانی نیمه نخست، هواداران تراکتورسازی سرمربی ترکیه‌ای تیمشان را تشویق کردند که این تشویق‌ها برای دقایقی متوقف و بعد از پایان نیمه مجدداً آغاز شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    11 2
    تراکتور هرچی میکشه از هوادارانشه ....کاری ندارن جر حاشیه درست کردن و انتقال استرس از سکوها به تیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس