کد خبر 847692
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
ارتش سوریه

ارتش سوریه و تروریست‌های "جیش‌الإسلام" درباره خروج هزار تروریست از الضمیر و عزیمت آنها به حلب به توافق رسیدند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه و تروریست‌های "جیش‌الإسلام" به توافقی دست یافتند که بر اساس آن عناصر این گروه تروریستی از منطقه الضمیر در حومه دمشق به جرابلس واقع در حلب خواهند رفت.

همچنین از آغاز تحویل سلاح‌های سنگین و متوسط گروه تروریستی جیش‌الإسلام بر اساس توافق فوق‌الذکر خبر داد.

بر اساس این گزارش، حدود 1000 تن از تروریست‌های جیش‌الإسلام به جرابلس خواهند رفت و تاکنون 60 تن از عناصر مسلح تحویل سلاح خود را آغاز کرده‌اند.

مرحله دوم این توافق نیز شامل همه مناطق قلمون شرقی که همچنان تحت اشغال گروه تروریستی جیش‌الإسلام است، خواهد بود.

تاکید اهالی جولان اشغالی بر مبارزه تا آزادسازی سرزمینشان

اهالی جولان اشغالی امروز سه شنبه ضمن گرامیداشت هفتاد و دومین سالروز استقلال سوریه، بر پایبندی خود به هویت عربی و سوری و تعلقشان به سوریه تاکید کردند.

اهالی جولان اشغالی با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند که جولان اشغالی به فضل جانفشانی‌های نیروهای مسلح، مقاومت ملت و حکمت دولت سوریه به آغوش این کشور باز خواهد گشت.

این بیانیه می‌افزاید: سالروز استقلال سوریه امسال در حالی فرا رسیده است که مردم سوریه پیروزی خود علیه تجاوز آمریکا، انگلیس و فرانسه را جشن گرفته‌اند.

اهالی جولان اشغالی در بیانیه خود تاکید کردند که به مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی که مزدور متجاوزان است، ادامه خواهند داد و اقدامات خصمانه و جنایتکارانه این رژیم را نخواهند پذیرفت.

از سوی دیگر هیئت مردمی آزادسازی جولان بر ادامه مبارزه تا کامل شدن آزادسازی جولان و بر ایمان خود به حتمی بودن پیروزی و بازگشت جولان به آغوش سوریه تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس