کد خبر 847628
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
مرتضی حاجی

مرتضی حاجی برای پیشبرد اهداف پنهان خود در دوماه پایانی سال مدیراداری قبلی را جابجا و خبرنگار گروه اجتماعی روزنامه که وی نیز از اعضای انجمن صنفی موسسه بود را به عنوان سرپرست اداری منصوب کرد.

به گزارش مشرق؛ در حالی که چندی پیش خبر خرید مزدا ۳ توسط روزنامه همشهری و جهت تردد مرتضی حاجی خبرساز شده بود، برخی اخبار از ادامه تحرکات غیرقانونی وی و باندبازی در  بزرگترین موسسه مطبوعاتی خاورمیانه یعنی همشهری حکایت دارد.

در روزهای آخر سال گذشته و با اعلام استعفای محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران، مرتضی حاجی به دلایل نامعلوم دستور ویژه ای برای ارتقای سطح اعضای انجمن صنفی موسسه همشهری را صادر کرد. این موضوع بازتاب گسترده ای در سطح خبرنگاران و کارمندان این موسسه مطبوعاتی داشته و سبب نارضایتی شده است.

واقعیت‌هایی درباره مجموعه همشهری

مرتضی حاجی در واکنش به این اعتراضات، افزایش فله ای گروه و اعطای پست های فرمایشی به افراد مورد نظر را از اختیارات قانونی خود خوانده است. این اتفاق در عمر بیست و شش ساله این موسسه مطبوعاتی بیسابقه بوده است.

در همین ارتباط به عنوان مثال گروه شغلی س-ر از اعضای انجمن صنفی موسسه همشهری بدون دارا بودن شرایط یکشبه از ۱۴ به ۱۷ تغییر کرده است. س-ش دیگر عضو انجمن صنفی موسسه همشهری که در چاپخانه این موسسه مشغول فعالیت است نیز ناگهان از گروه ۱۳ به ۱۸ تغییر گروه یافته است. م- الف نیز به دستور حاجی یکشبه از گروه شغلی ۱۴ به ۱۷ ارتقای گروه وضعیت داشته است. یکی دیگر از اعضای انجمن که هم اکنون با دستور مستقیم مرتضی حاجی سرپرست اداری موسسه همشهری شده است نیز گروه خود را از ۱۶ به ۱۹ که معادل قائم مقام مدیرعامل می باشد، ارتقا داده است. این بذل و بخشش های مدیریتی در حالی است که ارتقای گروه درباره سایر کارمندان همشهری در موارد بسیار معدودی اتفاق افتاده و در همین موارد محدود نیز  از یک گروه شغلی فراتر نرفته است.

مرتضی حاجی برای پیشبرد اهداف پنهان خود در دوماه پایانی سال مدیراداری قبلی را جابجا و خبرنگار گروه اجتماعی روزنامه که وی نیز از اعضای انجمن صنفی موسسه بود را به عنوان سرپرست اداری منصوب کرد.

این اقدامات مرتضی حاجی آن هم در دو روز پایانی سال گذشته مورد اعتراض و ناراحتی خبرنگاران و کارمندان روزنامه همشهری که بسیاری از آنها دارای سابقه ای طولانی در این عرصه هستند، واقع شده است. اینگونه به نظر می رسد که باید یکی از اقدامات اولیه شهردار بعدی تهران رسیدگی به وضعیت آشفته مدیریتی در موسسه همشهری باشد.

منبع: هشتگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی AE ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    11 2
    قابل توجه مردم تهران که به اصلاح طلبان اعتماد کردند
  • rostami IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    1 1
    انجمن صنفي كاركنان مؤسسه همشهري داراي شخصيت حقوقي است كه بر اساس رأي كاركنان به‌عنوان نماينده قانوني آنان جهت پيگيري حقوق و مطالبات كارگران با كارفرما وارد مذاكره شده و مي‌شود. مي‌خواستم ببينم اين مطلبي كه توسط خبرنگاران محترم شما در سايت كار كرده‌ايد بر اساس مستندات است يا اينكه از ديگر سايت‌ها بدون حتي كوچكترين تحقيقي در سايت‌تان منتشر كرده‌ايد؟ سپاسگزار مي‌شوم مستندات و يا منبع خبر را منتشر فرماييد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس