کد خبر 847299
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
علیرضا قزوه

دومین سفرنامه سفر رهبر انقلاب به کرمان را کمی جدی‌ترو با چاشنی طنز نوشتم، همین شب‌ها تازه تمام شده، اسمش را شاید گذاشتم «خانه شماره 14» که اشاره به منزلی است در جیرفت که حضرت آقا آنجا تبعید بودند.

به گزارش مشرق، علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در اینستاگرام خود نوشته است: حاشیه‌های سفر کرمان را بعد از 12 سال برای بار دوم نوشتم! بار اول در 200 صفحه همان روزها نوشتمش و گفتم چاپش بماند برای 500 سال بعد و روزی که هیچ‌کدام ما نیستیم! آن نوشته‌ها را جز خود من کسی نخوانده و ندیده و نخواهد دید.

وی یادآور شده، دومین سفرنامه را کمی جدی‌ترو با چاشنی طنز نوشتم در 400 صفحه و همین شب‌ها تازه تمام شده است و اسمش را شاید گذاشتم «خانه شماره 14» که اشاره به منزلی است در جیرفت که حضرت آقا آنجا تبعید بودند و شاید هم گذاشتم «برسد به دست خود آقا» که حکایت مردمی است که نامه‌هایشان را دادند به ما که برسانیمش به دست خود آقا. مانده‌ام که کدام نام بهتر است.

وی نوشته است، مانده‌ام که کدام نام بهتر است، روی جلد هم یحتمل همین عکس باشد که با حضرت آقا و حاج قاسم در گلستان شهدای کرمان گرفته شده و من هم نفر دوم پشت سر آقا در این عکس هستم! این یکی از طولانی‌ترین سفرهای آقا به استان‌ها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    3 0
    " برسد به دست خود آقا " نام زیبا و با مسمایی است.همین اسم رو برای کتاب انتخاب کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس