شهید محمدرضا هادیان

برای نماز و حجاب خود، اهمیت فوق‌العاده قائل شوید و زندگی و خانه خود را همیشه خوب و منظم نگه دارید و خلاصه روح را شاد کنید و از همه مهمتر خدا را راضی نگه دارید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید «محمدرضا هادیان» در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۶۵ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصاویر نامه شهید «محمدرضا هادیان»

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به خانواده خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر امام زمان و نائب عظیم الشان ایشان امام خمینی

و با سلام به شما و دختر خانوم عزیزم. امیدوارم حالتان خوب باشد. اگر از حال بنده خواسته باشید خوبم و هیچ غم و غصه‌ای ندارم مگر دوری شما و دخترم که این هم با توجه به حساسیت زمان تحمل می‌کنم و انشاء الله با عنایت خداوند به سلامت کامل شما را ببینم.

انشاءالله در این مدت که من هستم  و شما آنجا هستید مسئله دوری یکدیگر را خوب تحمل کنیم. قبلا هم با شما صحبت کرده‌ام و انشاءالله حرف‌هایی را که زده‌ام خوب عمل کنید و خدا را شاهد و ناظر بدانید.

برای نماز و حجاب خود، اهمیت فوق‌العاده قائل شوید و زندگی و خانه خود را همیشه خوب و منظم نگه دارید و خلاصه روح را شاد کنید و از همه مهمتر خدا را راضی نگه دارید.

در ضمن یک تذکر هم به شما می‌دهم و آن اینکه اگر یک وقت احتیاج شد وصیت‌نامه من توی همان کشو پائینی است و دیگر اینکه در مورد اموال وکالت من به عهده پدرم و داداش داود می‌باشد.

البته این صحبت به این خاطر است که عجله داشتم و هیچ صحبت از برنامه‌ای نیست این را هم جهت اطلاع گفتم. انشاءالله وقتی تهران آمدم، خودم این کارها را مرتب می‌کنم.

در آخر از شما دعای خیر و از خداوند متعال سلامتی شما را خواهانم. به پدر و مادر و برادران و خواهران و همه آشنایانت سلام برسان.

به امید پیروزی کامل اسلام.

والسلام

محمدرضا هادیان

1365/2/6

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس