کد خبر 846536
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
رضا سراج نمایه

عملیات نظامی صبح امروز علیه سوریه با هدف تاثیر گذاری بر دستگاه محاسباتی متحدین سوریه و بازگشایی میز مذاکرات راهبردی درباره این کشور صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

همچنان که احتمال داده می‌شد؛ اقدام نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه سوریه، محدود و نقطه‌ای بود. اهداف عملیات نظامی صبح امروز چیست؟

عملیات نظامی صبح امروز علیه سوریه  با هدف تاثیر گذاری بر دستگاه محاسباتی متحدین سوریه و بازگشایی میز مذاکرات راهبردی درباره این کشور صورت گرفته است. این مهم را از روی کیفیت و کمیت و نقاط آماج می‌توان فهم کرد. عملیات محدو انجام شد و از این پس، سه کشور مهاجم  تلاش خواهند کرد تا چیدمان و دستور میز مذاکرات را تعیین کنند. تلاش برای معامله با روسیه درباره سوریه و اخذ امتیاز از ایران آغاز خواهد شد.

بنابراین، تاکید می‌شود اقدام نظامی محدود و نقطه‌ای علیه سوریه، پیوست طرح مدون جنگ روانی-ادراکی استراتژیک است تا متحدین سوریه وادار به تجدید نظر در محاسبات خود شده و دچار خطای محاسباتی گردند. در این ارتباط آمریکا، انگلیس و فرانسه، اخذ امتیاز از ایران در اصلاح برجام را به انتظار نشسته‌اند. از امروز گسل غربگرایان، به عنوان شبکه همکار، برای تغییر محاسبات در ایران فعال خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
    9 3
    برای بستن دهان شبکه همکار در ایران نمیشد یه دو تا موشک در جواب آمریکا شلیک کرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس