کد خبر 846041
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
آجورلو

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای خطاب به معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما خواستار رسیدگی به موضوعات و ادعاهای مطرح شده در برنامه موج شد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه ای خطاب به معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما خواستار رسیدگی به موضوعات و ادعاهای مطرح شده در برنامه موج شد.

متن نامه به این شرح است؛

حضور برادر ارجمند جناب آقای دکتر دارابی

معاونت محترم امور استانهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

احتراماً به استحضار می رساند، مجری برنامه موج فوتبال در شبکه سهند مورخ یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ به دروغ عنوان کرده است که بنده قول حضور در برنامه را داده‌ام و بعد در یک حرکت توهین آمیز با صندلی خالی سخن گفته و سوالاتی را که در آن اتهام، افترا، تشویش اذهان عمومی وجود داشته طرح کرده است.

بنده در نامه ای به مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی مواردی را متذکر شده‌ام اما هنوز اقداماتی که حاکی از سعی در جبران خطا و احقاق حق باشگاه تراکتورسازی تبریز شده باشد، مشاهده ننموده‌ام.

باعث تعجب است که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی به راحتی نسبت دروغ به افراد چسبانده می‌شود و متاسفانه مدیر آن شبکه بدون توجه به چنین خطایی نسبت به احقاق حقوق بی‌تفاوت است.


چنین رویه‌ای مسلما مورد تایید جنابعالی نیست. از همین رو خواسته باشگاه تراکتورسازی تبریز از آن مقام محترم به عنوان مسئول مستقیم شبکه های استانی، اعلام رسمی کذب بودن عنوان کردن وعده بنده برای حضور در برنامه مذکور و تعیین تکلیف کردن اتهاماتی است که از سوی این برنامه به باشگاه وارد شده است.


با شناختی که از جنابعالی به عنوان مدیری متعهد و کاردان دارم، ترجیح می دهم موضوع با تدبیر شما تعیین تکلیف گردد و نیازی به اقدامات بعدی نباشد.

مصطفی آجورلو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس