کد خبر 845856
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
حسین مقصودی

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: این روزها صدای افزایش ۵۰ درصدی حقوق برخی ادارات شنیده می‌شود؛ اگر پول نیست برای همه نباشد و اگر هست عدالت رعایت شود.

به گزارش مشرق، حسین مقصودی در کانال تلگرامی خود در خطاب به رئیس جمهور گفت: جهت حمایت از کالای داخلی و مبارزه با بیکاری حداقل کاری که باید انجام داد این است که برای مدیران دولتی که به هر بهانه‌ای مستقیم و غیرمستقیم کالای خارجی خریداری می‌کنند مصادیق مجرمانه مانند عزل، جریمه و زندان مشخص شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: وضعیت معیشتی کارگران و معلمان مطلوب نیست و حداقل حقوق به آنها داده نمی‌شود، نیاز است راهکارهای عملی با عزم ملی ارائه شود.


وی افزود: این روزها صدای افزایش 50 درصدی حقوق برخی ادارات شنیده می‌شود اگر پول نیست برای همه نباشد و اگر هست عدالت رعایت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: اگر گوش شنوا دارید صدای اعتراض مردم را از زبان نمایندگان شنیدید، فکری برای رئیس بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنید. این دو مقام مسئول گویا تمایلی ندارند میز را رها کنند. اگر به عهد خود با مردم وفادارید هر چه سریعتر کابینه فرسوده را بازسازی کنید. اگر به خاطر رکود و نوسانات بازار از مردم عذرخواهی نمی‌کنید حداقل تیم اقتصادی را اصلاح کنید.

بیشتر بخوانید:

توضیح معاون رئیس جمهور درباره افزایش حقوق دولتی‌ها

مقصودی ادامه داد: به طور قطع اگر کشور غیرمسلمانی بود رئیس جمهور آن تاکنون استعفا داده بود. استعفا که نمی‌دهید حداقل رئیس بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را عزل کنید، این چه تیم اقتصادی است که شب عید بودجه را بر مبنای 3 هزار و500 تومان مصوب کرد و امروز که تنها چند روز از روز کاری مجلس می‌گذرد صحبت از دلار 4 هزار و 200 تومان است.

وی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی اگر استعفا نمی‌دهد و فرد دیگری را پیدا نمی‌کنید بدانید منابع طبیعی پدر مردم را درآورده و مرغداران و دامداران را ورشکست کرده است.


نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: به نیروهای خود دستور دهید به جای خرید الکتروموتورهای آلمانی از تولیدات شرکت سبزوار استفاده کنند در غیر این صورت به محاکم قضایی شکایت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    4 2
    اقایانن فکری بحال مشاغل ازاد و گارگران روز مزد بکنید که ماهی 1 ملیون هم در امد ندارن نه کارمندان اخه غدالت کجا رفته فقط ملت مظلوم و ضعیف و کارگر برای رای دادن و کشته شدن می خواهید
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    2 1
    خخخخخخخ عدالت
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    6 0
    ما تا این دولت و مجلس را داریم، نیاز به حمله خارجی نداریم
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    3 1
    پس حقوق کتابداران که خیلی کمتر از معلمانه چی؟
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    3 1
    چرا کسی صدای کتابداران را نمی شنود؟
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    1 1
    دمت گرم داداش دوره بعدی انتخابات مجلس میام سبزوار بهت رای میدم از همشهری های ما که تا حالا آبی گرم نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس