کد خبر 845738
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
بشار اسد

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با جمعی از خانواده‌هایی که فرزندانشان به دست عناصر تروریستی و تکفیری ربوده شده است گفت: برای آزادی ربوده‌شدگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه  بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه امروز سه شنبه با جمعی از خانواده‌هایی که فرزندانشان به دست عناصر تروریستی و تکفیری ربوده شده و هنوز آزاد نشده‌اند، دیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

ناوگروه تهاجمی «هری ترومن» در خاورمیانه مستقر می‌شود

طی دو روز گذشته شمار زیادی از افرادی که از سوی عناصر تروریستی تکفیری در دوما واقع در غوطه شرقی دمشق ربوده شده بودند، با تلاش نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آزاد شده و به جمع خانواده‌های خود بازگشتند.

اسد در این دیدار گفت: آزادی ربوده‌شدگان فقط یک مسئله انسانی نیست، بلکه مسئله‌ای ملی و یک اصل است و ما هرگز در آزادی ربوده‌شدگان یا مفقودشدگان کوتاهی نخواهیم کرد و اگر زنده باشند به هر قیمتی که باشد، آن‌ها را آزاد خواهیم کرد. 

رئیس‌جمهور سوریه افزود: اگر فداکاری‌های نیروهای قهرمان ارتش عربی سوریه که برای آزادی هر کدام از ربوده‌شدگان شهید و مجروح تقدیم کردند، نبود، ما شاهد آزادی ربوده‌شدگانی که دیروز در دوما و در گذشته در دیگر مناطق آزاد شدند، نبودیم.

اسد تاکید کرد مسئله ربوده‌شدگان یک اولویت برای تمام نهادهای دولتی سوریه است و دولت سوریه برای مشخص شدن سرنوشت همه مفقودشدگان از هیچ تلاشی  فروگذار نخواهد کرد.

خانواده‌های ربوده شدگان نیز خطاب به اسد گفتند: اعتماد ما به دولت و تلاش‌هایی که برای مشخص شدن سرنوشت فرزندانمان انجام می‌دهد، زیاد و ثابت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    0 0
    اینو تو نباید بگی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس