امیر حاتمی

وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی کشور است، گفت: برنامه ویژه‌ای برای حوزه دفاعی کشور در سال ۹۷ داریم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی شعار بسیار مهمی است که فکر می‌کنم همه ایرانی‌ها شامل تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان، خریداران و فروشندگان هر کدام وظایف خاص خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه وزارت دفاع جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی کشور است ابراز کرد: مهمترین وظیفه تولیدکنندگان این است که کالای تولیدی را رقابت‌پذیرتر کنند که این اقدام از طریق ارتقای کیفیت و کاهش قیمت اتفاق خواهد افتاد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: ما به دلیل شرایط خاصی که در حوزه دفاعی داریم این برنامه را از گذشته داشتیم اما امسال مصمم هستیم که کارهای ویژه‌ای را انجام دهیم و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کردیم.

وی بیان کرد: برای ما روشن است که در هر زمینه‌ای چه کاری را باید انجام دهیم و حاصل چیزی که از طرف تولیدکنندگان و نیروهای مسلح در اختیار کشور قرار می‌گیرد کالاهایی دلچسب‌تر به لحاظ کیفیت و قیمت خواهد بود.

امیر حاتمی گزارش اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال ۹۶ را بسیار شیرین و دلچسب خواند و گفت: در بسیاری از زمینه ها نسبت به برنامه پیشرفت بهتری اتفاق افتاده اقدامات مهمی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال نزدیک به دو برابر برنامه ‌پیش‌بینی شده در استان زنجان اتفاق افتاده که جزو برنامه‌های اولویت‌دار دولت در سال ۹۶ و ۹۷ است  و نیزدر حوزه سرمایه‌گذاری به‌ویژه جذب سرمایه‌گذار خارجی اتفاق خوبی افتاده با توجه به ضعیت استان می توانیم بگوییم شرایط ایده‌آل را طی می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در حوزه صادرات و کسب درآمد ارزی  اتفاقات خوبی در استان زنجان افتاده است تصریح کرد: این امر در راستای حمایت از کالای ایرانی اقدام مهمی است که بتوانیم بازار خوبی را برای تولیدکنندگان ایرانی فراهم کنیم.

وی به تلاش استاندار و مدیران استان زنجان را خوب توصیف کرد و افزود: امیدواریم در سال ۹۷ با توجه به محورهای مهمی که قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور در حال ابلاغ آن است بتوانیم برنامه بزرگتر و مفیدتری را متکی به این ظرفیت‌ها داشته باشیم و به پیش ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    5 0
    الان وزارت دفاع توان تولید باتری لیتیومی رو داره چرا برای نیاز کشور در لپ تاب و باتری تلفن همراه ورود پیدا نمی کنه و یا در زمینه تولید عدسی صنایع اپتیک می تونه به راحتی هم عدسی عینک و هم دوربین های عکاسی و فیلم داری تولید کنه و یا در زمینه تولید موتور با قدرت بالا در صورتی که بتونن یک موتور دیزلی با توان 200 اسب بخار تا 1000 اسب بخار تولید کنن نیاز کشور برای موتور های کشنده ها تا ماشین الات راهسازی شرکت هژکو رفع میشه
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    0 0
    امیدوارم امسال خبر خوبی در رابطه با جنگنده و باور 373 و زیر دریایی فاتح بشنویم.موشک خرمشهر در چه وضعیه؟!احتمالا با کناره گیری امریکا از برجام اولین موشک که توسعه پیدا میکنه و برد 5 هزار کیلیومتری پیدا میکنه همین نمونه هایی از خرمشهر هست.
    • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
      0 1
      باور که دربرنامه نوروزی‌گفتش که اخرین تستشم انجام شده فاتح تموم شده دوساله تموم شده ولی به گفته وزیر مشکل قوس داره. برد موشک مهم نیست مهم تکنولوژی موشکه که بتونه از سد دفاع ضد موشکی بگذره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس