کد خبر 845653
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
امیر آراسته

مشاور نظامی فرماندهی‌کل نیروهای مسلح در امور زمینی گفت: بیش از 90 درصد صنایع دفاعی کشور، تولید داخلی است.

به گزارش مشرق، امیر ناصر آراسته صبح امروز در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی که در محل تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان مؤذن‌های هدایت و مناره‌های شفاعت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 58 شهید صیاد شیرازی پیش‌بینی کردند، قصد آمریکا تحمیل جنگ بر ما است تا اینکه در تاریخ 31 شهریور سال 59 جنگ تحقق پیدا کرد.

مشاور نظامی فرماندهی‌کل نیروهای مسلح در امور زمینی در ادامه اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی، انقلابیون ارتش همدیگر را نمی‌شناختند، اما همه هسته‌ای بودیم درون ارتش و برای انقلاب کار می‌کردیم و به فرامین امام راحل وصل بودیم.

آراسته در خصوص ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: این شهید در زمان جنگ لحظه‌ای را تلف نمی‌کرد که خواب او یا در زره‌پوش یا در هلیکوپتر و یا در سنگر بود.

وی به صحبت کلیدی شهید صیاد شیرازی اشاره و اضافه کرد: برای خدمت کردن به مردم وقت کم داریم، به این مردم مدیونیم از این زمان گران‌بها باید استفاده کرد.

مشاور نظامی فرماندهی‌کل نیروهای مسلح در امور زمینی یادآور شد: شهید صیاد شیرازی به سبب جهل ظالمانه در  مواضع ضدانقلاب و نفاق دشمن منفور، شهید شد.

آراسته بیان کرد: با وجود کارشکنی‌های دشمنان فرامنطقه‌ای و گاهی دشمنان اطراف، با تکیه بر بصیرت جوانان شجاع و توکل، درایت و آینده‌نگری مقام معظم رهبری و مسؤولان پایبند نظام و وحدت ملی هیچ هراسی در دل نسبت به دشمنان نداریم.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد صنایع دفاعی کشور، تولید داخلی است افزود: اما این‌ها فقط سلاح بازدارندگی است و عمل بازدارندگی دل‌های مؤمنان و سرهای آماده برای شهادت است.

به گفته مشاور نظامی فرماندهی‌کل نیروهای مسلح در امور زمینی، طی 100 سال اخیر در دنیا 320 جنگ با 250 میلیون تلفات رخ داده است.

آراسته خاطرنشان کرد: بهترین دوستان دلاور من و شهید صیاد شیرازی در خطه سرسبز کردستان و از شهیدان پیشمرگ کرد مسلمان بوده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: تا وحدت ملی، قدرت نیروهای مسلح و اطاعت از امام و رهبری باشد ما بازدارندگی داریم و در مقابل دشمنان این آب و خاک مصون هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    24 1
    کاموف 52 و میل 35 هم بخریم
    • محمد IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
      1 23
      گفتم بهش
  • سجاد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    2 1
    بعد ببخشید جنگنده و بالگرد و نفربر و زرهپوش و خیلی چیزهایی که نیاز داریم و نمی سازیم ( البته نمادین نه ) ده درصد بقیه است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس