مرتضی الویری

برنامه ریزی حضور در فرودگاه چابهار و آنچه به تشریفات تعبیر شده ربطی به ریاست شورای عالی استان ها و برنامه ریزی شخصی ایشان نداشته و برنامه معمول و متداولی است.

به گزارش مشرق؛ در پی بازنشر مطلبی با عنوان " روایت یک طلبه از «بنز تشریفات» شهردار اسبق تهران" پیرامون سفر مهندس الویری به چابهار و اشرافی گری و رعایت تشریفات سنگین در این سفر به روایت یکی از همسفران ایشان، دفتررئیس شورای عالی استانها توضیحی منتشر کرد.

در توضیح منتشر شده آمده است: برنامه ریزی حضور در فرودگاه چابهار و آنچه به تشریفات تعبیر شده ربطی به ریاست شورای عالی استان ها و برنامه ریزی شخصی ایشان نداشته و برنامه معمول و متداولی است که در پاویون فرودگاه برای سایر مقامات از جمله وزرا و نمایندگان مجلس وجود دارد و دفتر ایشان دخالتی در چینش و هماهنگی استقبال از سفر نداشته است.

در ادامه این پاسخ آمده است: مهندس الویری هیچ محافظ شخصی و هیچ تشریفاتی در سفرها و برنامه ها ندارد و همیشه از ترمینال معمولی مسافران رفت و آمد می کند اما در سفر به چابهار چون مقامات استانی برنامه ریزی سفر را از پاویون VIP  تدارک دیده بودند، دبیرخانه شورای عالی استان ها نیز طبق روالی که از زمان مهندس چمران وجود داشت برنامه ریزی سفر را مطابق برنامه ریزی  مقامات استانی از جایگاه پاویون فرودگاه تدارک دید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هاتف IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
    1 0
    مهندس؟ از کی شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس