کد خبر 845288
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
تاجزاده

باید اذعان کرد در مقایسه با تروریست های داعش که مسئولیت جنایت های خود را به با افتخار قبول و اعلام می کنند، اصلاح طلبان تندرو و برخی دولتمردان جسارت آن را ندارند که مسئولیت اقدامات خود را قبول کنند.

به گزارش مشرق، فصل ناکارآمدی مدیریت اصلاح طلب و کسانی که خود را از مبتکران مدیریت اجرایی در کشور می دانستند و در 8 سال دولت قبل انواع ناسزاها را نثار اصولگرایان و انقلابی ها را به خاطر حمایت از آن کردند، فرا رسیده است. اما در این فصل مدعیان بحران ساز قرار نیست مسئولیت قبول کنند و به افکار عمومی پاسخگو باشند بلکه زمین بازی را به صورتی گسترده کرده اند که همه مقصر اند به غیر از خود آنها.

تکرار کردن های کسی به نام محمدخاتمی بود که افراد  کم تجربه را راهی مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و پاستور کرد که حال در زمانیکه ماحصل این انتخاب ها تبدیل به بحران در مدیریت اجرایی در بسیاری از حوزه ها شده، پیاده نظام های تندروی اصلاح طلب وقیحانه خود را وارد گود کرده و ذیل تا صدر نظام را مقصر بحران می دانند. کسانی مانند مصطفی تاجزاده وقیحانه حاکمیت کنونی را با نظام شاهنشاهی مقایسه کرده و مسئولیت اصلی بحران را به سوی فرد اول نظام سوق داده است. در آن سو حسام الدین آشنا، مشاور اطلاعاتی و امنیتی حسن روحانی با ساخت کلیپی با عنوان « داری اشتباه می کنی خلبان»، خود و دولتش را عقل کلی متصور می شود که در حال هشدار دادن برای نجات هواپیمای یعنی ایران است حال وی جسارت امثال تاجزاده ها را ندارد و در لفافه کنایه می زند ولی کیست که نداند منظور او چیست.

بیشتر بخوانید:

تعریف آزادی بیان در نگاه تاجزاده


خصیصه بسیار مذموم برخی دولتی ها و اصلاح طلبان اینست  که همواره سعی دارند در قدرت حضور داشته باشند ولی هیچگاه مسئولیت و هزینه های آن را بر دوش نگیرند و در مواقع بحرانی با جنگ روانی و بازی انحرافی مدیریت اذهان عمومی را در دست گیرند. در دولت اصطلاحات اصطلاح «هر 9 روز یک بحران» برای دولت خاتمی باب شد تا وی و مدیریت اصلاحات در دولت و مجلس و شوراها از مشکلات و مسائلی که در حوزه اقتصادی، سیاسی و معیشتی به وجود آمده بود، فرار رو به جلو داشته باشند و بحران ساز ها را مقصر عدم تحقق وعده ها معرفی کنند.
 
مشخصا نهادهای انقلابی هدف اول اصلاح طلبان و حامیان دولت جهت تخریب هدفمند آنهاست. کینه و بغض آنها نسبت به نهادهای انقلابی غیرقابل کتمان است. در حالیکه دولت فخیمه مورد حمایت اصلاح طلبان نتوانسته بحران ارزی را مدیریت کند و با دامن زدن به افزایش قیمت ارز، روان و روح مردم را آزارده و آنها را از اعتماد مجدد به روحانی و لیست بازی خاتمی پشیمان ساخته، وقیحانه از دولت پنهان سخن می گویند.دولت پنهانی که از نگاه آنها مجموعه ای از نهادهای انقلابی هستند.

تاجزاده بار دیگر در این جنگ روانی پرچمدار بوده تا زمین بازی را عوض کرده و بار مسئولیت را از شانه دولت کم کفایت بردارد. وی در توئیتی نوشته است: «به نقطه عطف/حذف یکی از دو دولت نزدیک می‌شویم. یا #دولت_پنهان از مستوری دست می‌کشد و با کنارزدن #دولت_قانونی ارکان حکومت را کامل در دست می‌گیرد یا مجبور به عقب‌نشینی از قلمروهای مختلف به‌ویژه در عرصه اقتصاد و سیاست‌خارجی می‌شود. اجازه ندهیم #جامعه_مدنی از #حزب_پادگانی شکست بخورد.»

او کاملا آگاهانه در حال موج سازی پیرامون افزایش قیمت ارز و مشکلات اقتصادی است تا برخی نهادهای انقلابی ولو غیرمرتبط را مسئول در این زمینه ها بداند! در اعتراضات دی ماه نیز وقتی فلش گرانی ها به سمت دولت نشانه رفته بود، این پیاده نظام رسانه ای اصلاحات بودند که به کمک دولت آمدند و توپ را به زمین حاکمیت پاس دادند و با بازی رفراندوم خواهان تعیین سرنوشت کشور شدند! حال مجددا با وقوع یک بحران جدید برای مسئولیت گریزی از دولت پنهان سخن می گویند که چیزی جز توهم توطئه آگاهانه در شرایط کنونی کشور نیست.

به نیکی روشن است که اصلاح طلبان در دولت، در مجلس و در شوراها از سال 1392 به این سو توانسته اند حضور پیدا کنند و برخی از ارکان قدرت را در دست گیرند اما برخلاف وعده ها و نویدهایی که درباره شروع فصل جدید سیاست ورزی و بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حتی عبور سایه جنگ از کشور می دادند، در مواقعی که مشکلات اقتصادی گسترده می شود و بحران هایی در حوزه های اجتماعی شکل می گیرد دست به دو کار می زنند. از یکسو با طرح موضوعات حاشیه ای مانند حجاب و ورود زنان به ورزشگاه افکار را منحرف می کنند و از سوی دیگر با عدم مسئولیت پذیری در مشکلات، حاکمیت و نهادهای انقلابی را مسئول ایجاد بحران ها معرفی می کنند.

باید اذعان کرد در مقایسه با تروریست های تکفیری داعش که مسئولیت جنایت های خود را به سرعت و با افتخار قبول و اعلام می کنند، اصلاح طلبان تندرو و برخی دولتمردان جسارت آن را ندارند که مسئولیت اقدامات خود را قبول کنند و در تمامی بحران ها نشان داده اند تنها را را برای گریز فرار رو به جلو انتخاب می کنند.

اما اینک زمان آن است تا دولت با هزینه های اقداماتش روبه رو شود و مسئولیت پذیرتر شود...

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    1 0
    تاج زاده! خدا لعنتت کند! این کثیف های ملعون را باید دار زد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس