کد خبر 844777
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
والورده و زیدان

بارسا با شکست 3-1 لگانس هم با رکورد شکست ناپذیری سوسیداد در لالیگا برابری کرد و هم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد.

به گزارش مشرق، بارسلونا دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول لگانس به زحمت می توانست به زمین آبی اناری ها بیاید و مسی با دو گل خود بارسا را پیروز روانه رختکن رفت ولی در نیمه دوم ابتدا لگانس فاصله را به یک گل کاهش داد ولی با گل دقایق پایانی مسی، برتری بارسا قطعی شد.

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« نیمه اول عالی بودیم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و دو گل هم زدیم ولی در نیمه دوم مرتکب اشتباهات زیادی شدیم.

هیچگاه برتری با اختلاف دو گل، تضمین کننده پیروزی نیست. همین هفته پیش سویا دو گل از ما پیش بود ولی بازی را مساوی کردیم. بازیکنان فکر می کردند که کار تمام شده و همین باعث شد اوضاع برای ما خطرناک شود. باید بیشتر مسئولیت پذیر باشیم و ریتم خوبمان در نیمه اول را تا انتها حفظ می کردیم.»

دربی مادرید:« برایم مهم نیست که چه تیمی برنده می شود. ما نباید فکر کنیم که اگر اتلتیکو بازنده شود، قهرمان شده ایم. این تفکر، آغاز اشتباهات خواهد بود. ما هنوز برنده هیچ جامی نشده ایم.»

وضعیت مسی:«  فکر می مکنم شرایط او خوب باشد و امشب هم با زدن سه گل، مثل همیشه باعث پیروزی تیم شد. فکر می کنم او خودش هم از استراحت خوشش نمی آید و بیشتر دوست دارد بازی کند. مسی اگر مصدومیتی داشته باشد، خودش به خوبی آن را کنترل می کند و امشب هم دیدید که از هر نظر شرایط بدنی او کامل بود.»

رکوردشکنی:« ما این رکورد را مدیون لوئیس انریکه هم هستیم که تیم را در 7 بازی انتهای فصل گذشته بدون شکست هدایت کرد. ما همیشه برای برد برنامه ریزی می کنیم و باید بگویم که رسیدن به این رکورد تاریخی، کار دشواری بود.»

مصاحبه زیدان در مورد عدم تشکیل گارد افتخار برای بارسا:« هیچ نظری در این رابطه ندارم. ما هنوز قهرمان هم نشده ایم که بخواهیم به گارد افتخار فکر کنیم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس