کد خبر 844405
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
گواردیولا

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به اظهارات جنجالی اخیر مدیر برنامه معروف فوتبال اروپا پاسخ داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا مدعی شد که مینو رایولا، مدیر برنامه معروف ایتالیایی در ماه ژانویه، پل پوگبا هافبک فرانسوی سابق یوونتوس را به او پیشنهاد داده است. هافبک فعلی منچستریونایتد در هفته‌های اخیر بارها روی نیمکت این تیم نشانده شده است و در پی آن گزارش‌هایی از نارضایتی ژوزه مورینیو از اینکه چرا مبلغ هنگفتی (105 میلیون یورو) را صرف خرید این بازیکن کرده منتشر شده است.

رایولا که مدیر برنامه‌های پوگبا است، چندی پیش برای چندمین بار به بدگویی از گواردیولا پرداخت و او را یک بزدل و یک سگ خطاب کرد.

گواردیولا در واکنش به اظهارات رایولا گفت: نمی‌دانم چرا من یک سگ هستم. انگار مردم سرانجام دارند رازهای مرا کشف می‌کنند، اینکه من یک آدم بد هستم. می‌گویند من یک بزدل هستم اما نمی‌توانم درک کنم که چرا اینقدر آدم بدی هستم. من هرگز با رایولا درباره عقایدش صحبت نکرده‌ام و به همین دلیل نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زند. او همان آدمی است که دو ماه پیش به من عقد قرارداد با هنریک مخیتاریان و پوگبا را پیشنهاد کرد ... نمی‌دانم چرا؟

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی ادامه داد: رایولا حق دارد که از بازیکنانش دفاع کند اما باید بداند که نمی‌تواند بازیکنانش را به به شخصی مانند من که یک سگ است، قالب کند. در ضمن تشبیه کردن یک انسان به یک سگ کار بدی است و اصلاً حرکت جالبی نیست. رایولا باید برای سگ‌ها احترام قائل باشد.

گواردیولا تأکید افزود: من به پیشنهاد او نه گفتم چون ما به قدر کافی برای خرید پوگبا پول نداشتیم و او بسیار گران است. من از اینکه او مرا یک سگ خطاب کرد بسیار متعجب شدم. رایولا می‌خواهد بازیکنانش را به اینجا بیاورد؟ خیر، این امکان ندارد. من آدم خوبی نیستم و حق رایولا هم این است که بازیکنانش زیر نظر افراد خوب تمرین و بازی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس