کد خبر 844289
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
پیام رسان داخلی

مرکز ملی فضای مجازی کشور در بیانیه‌ای به شبهات مطرح در خصوص پیام‌رسان‌های داخلی پاسخ داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور درخصوص شبهات امنیتی و حفاظتی برخی از پیام رسان‌های داخلی در کشور در روزهای اخیر اعلام کرد که باگ‌های برخی اپلیکیشن‌های مشابه خارجی که در روزهای اخیر به آنها اشاره شده، احتمال لو رفتن اطلاعات شخصی کاربران در این اپ‌ها و ایرادهایی که درباره‌پیام‌رسان‌های بومی در روزهای اخیر مطرح شده، به دلیل ویژگی و پیچیدگی این گونه نرم‌افزارها، وجود این اشکال‌ها در ابتدای کار طبیعی است و انعکاس غیرمغرضانه‌ آن توسط متخصصان و کاربران، کاری شایسته و موجب بهبود پیام‌رسان‌های بومی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پیام‌رسان‌های داخلی شرایط امنیتی خوبی دارند/ وزارت ارتباطات در حال تهیه لایحه حمایت از حریم خصوصی کاربران است

بنابراین گزارش، مرکز ملی فضای مجازی از طریق تشکیل یک کارگروه کارشناسی از دستگاه‌های ذیربط و پیام‌رسان‌های بومی، در صدد رفع این اشکال‌هاست و به مردم اطمینان می‌دهد که نهایت تلاش خود را در حفاظت از حریم خصوصی ملت ایران در فضای مجازی به عمل خواهد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
    13 7
    ماستمالی
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    3 1
    اگه حمایته مشرق خودت هم باید حمایت کنی و به جای تلگرام از سروش استفاده کنی
  • احمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    0 0
    حقیقتش مردم در برنامه های اجتماعی داخلی احساس امنیت نمیکنن ومیترسن بایک جمله سیاسی گرفتاربشن.اگه فضای آزادی بیان در رسانه های اجتماعی نهادینه بشه وبه مردم تضمین بدیم که حریم خصوصی اونهاحفظ بشه مطمئنامردم به سوی برنامه داخلی روی میارن.البته ناگفته نمونه برنامه های داخلی باید هرچه زودتر خودشون رو از نظر امکانات بروز کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس