باغ موزه دفاع مقدس

علی‌اصغر جعفری گفت: با تدابیر صورت گرفته، تا سال ۱۴۰۴ در تمامی استان‌های کشور یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس وجود خواهد داشت تا از این ظرفیت‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نشست صمیمی مدیران و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نشست، ضمن تبریک سال جدید با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی تنها کالای فیزیکی نیست بلکه باید از افکار و اندیشه‌های ایرانی حمایت کرد.

وی در خصوص ماموریت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این موزه یکی از بزرگ ترین و مدرن‌ترین موزه‌های غرب آسیا است که ماموریت دارد از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبانی و محورهای اندیشه دفاع مقدس حفاظت و ترویج دهد.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: انقلاب اسلامی تحول بزرگی بود که تحولی در دنیا ایجاد کرد. مبانی این تحولات نیاز به تشریح دارد. همچنین کسانی که زمان طاغوت و جنگ را ندیده‌اند با ارزش‌های انقلاب آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرد، عنوان کرد: نسل امروز سوالات متداولی دارد که باید به آنها پاسخ دهیم تا ابهاماتی که دشمن ایجاد کردند، برطرف شود.

جعفری خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ۱۰ استان کشور افتتاح شد. با تدابیر صورت گرفته تا سال ۱۴۰۴ در تمام استان‌های کشور مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس وجود خواهد داشت تا از این ظرفیت‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های سال جاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: راه‌اندازی بخش‌های از موزه انقلاب اسلامی، بخش کودک و نوجوان، بخش نقش زنان در دفاع مقدس، ارتباط با موزه‌های بزرگ دنیا و... از جمله برنامه‌های سال جاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    0 0
    کشور به تئاتر و هنر هم نیاز دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس