کد خبر 842598
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
مدیر هفت تیر کش پائوک یونان

رئیس باشگاه پائوک یونان به خاطر استفاده از اسلحه در یکی از دیدارهای این تیم در لیگ یونان به مدت سه سال از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد.

به گزارش مشرق، ایوان ساویدیس، مالک روس باشگاه پائوک که حدود 20 روز پیش در جریان بازی تیم‌های پائوک سالونیکی و آاِک در سوپرلیگ یونان از اسلحه گرم (کلت کمری) استفاده کرده بود، با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یونان به مدت سه سال از حضور در تمامی ورزشگاه‌‌ها محروم شد.

همچنین در حکمی که امروز (پنجشنبه) از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یونان اعلام شده، به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی مدنظر، سه امتیاز از تیم پائوک کسر شد. به این ترتیب شانس این تیم برای قهرمانی در سوپرلیگ یونان کمرنگ‌تر شد.

ساویدیس در ثانیه‌های پایانی بازی برابر آاِک به همراه عده‌ای از هواداران به سمت داور حمله‌ور شد. این اتفاق پس از عدم پذیرش گل تیم پائوک توسط داور بازی رخ داد و رسانه‌های یونانی اعلام کردند که ساویدیس داور را تهدید به مرگ کرده است. ورود مالک باشگاه پائوک به زمین با اسلحه و درگیری‌های پس از آن باعث تعلیق سوپر لیگ و جام حذفی یونان شد.

مالک باشگاه پائوک بعداً ضمن عذرخواهی از داور اعلام کرد که هیچ‌گونه تهدیدی را متوجه او نکرده و اخبار رسانه‌های ورزشی یونان را کذب دانست.

با کسر 3 امتیاز، پائوک 49 امتیازی شد و جایگاه دوم جدول را به المپیاکوس 50 امتیازی که کریم انصاری‌فرد و احسان‌ حاج‌صفی را در اختیار دارد، داد. در حال حاضر آاِک با 54 امتیاز صدرنشین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس