کد خبر 842022
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
کنکور

وزیر علوم گفت: چون شرایط برای حذف کنکور آماده نیست، قرار بر این شد که درخواستی به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شود تا با صدور مجوز قانونی، فرصت حذف کنکور تمدید شود.

به گزارش مشرق، منصور غلامی درباره حذف کنکور گفت: حذف کنکور یک مصوبه قانونی دارد که این مصوبه زمان مشخص کرده و دراین مصوبه آمده بود که کنکور باید تا سال ۹۷ حذف شود.

 

وی ادامه داد: اما چون شرایط برای حذف کنکور آماده نیست، قرار بر این شد که ما درخواستی را به کمیسیون آموزش مجلس ارائه دهیم، تا مجوز قانونی صادر کنند، تا این مهلت تمدید شود.

وزیر علوم افزود:  معلوم نیست چقدر طول بکشد، چون باید یک کار کارشناسی صورت گیرد تا مشخص شود چقدر فاصله ایجاد شود، کافی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
    1 5
    کلی این مؤسسات کنکور که چند تن از عمه زاهای من ساخته اند اشتغال زایی کردند!! تازه یه قسمت کوچک از هزینه های مدرسه رو هم میشه با چند کتاب تست و قرارداد امتحان جامع شبیه ساز کنکور پرداخت کرد! آقوو جوان های تحصیل کرده رو بیکار نکنید!! آقوو ما چندتا سهام داریم به عنوان هیئت مدیره در این چندتا مؤسسه! میخواهید یزید باشید روزی ما رو قطع کنید!!!! آقوو ما اعمال نفوذ میکنیم، تحت فشار قرار میدیم گروه های هدفمون رو، آقوویون سیاسی اگر برای نامزدی دوباره در سمت هاشون حمایت معنوی و اسپانسر خواستند، هستیم در خدمتشون!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس