کد خبر 841949
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
اورژانس نمایه

تکنسین اورژانس ۱۱۵ بوشهر گفت: با انجام احیای موفق در صحنه تصادف توسط تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ بوشهر، دختر ۶ ساله‌ از مرگ نجات یافت.

به گزارش مشرق، سیدجواد موسوی امروز اظهار داشت: به دنبال وقوع تصادف بین دو خودروی سواری در محور مواصلاتی بوشهر به گناوه و اعلام مرکز پیام شهرستان بوشهر، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پایگاه جاده‌ای چغادک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور در محل حادثه و در بررسی‌های به‌ عمل‌آمده در صحنه تصادف، با دختربچه‌ای ۶ ساله که از ناحیه سر و صورت آسیب‌دیده و دچار خونریزی و انسداد راه هوایی با خون و ترشحات مخاطی شده بود مواجهه شدیم و به‌ سرعت عملیات احیا و خارج کردن مایعات از راه هوایی بیمار آغاز شد.

تکنسین اورژانس ۱۱۵ بوشهر تصریح کرد: پس از تلاش بی‌وقفه موفق به باز کردن راه هوایی کودک و جلوگیری از خفگی او شدیم و در ادامه انجام اقدامات درمانی در محل با بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر جهت انتقال هماهنگی به عمل آمد.

موسوی ادامه داد: این مصدوم در حال حاضر پس از انجام جراحی توسط جراح مغز و اعصاب مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر در بخش مراقبت‌های ویژه این مرکز بستری است.

گفتنی است، سید جواد موسوی و وحید کشاورز اعضای تیم عملیاتی پایگاه اورژانس جاده‌ای چغادک شهرستان بوشهر روز گذشته در یک عملیات، موفق به نجات جان کودک ۶ ساله شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
    8 0
    خدا را شکر. نجات یک فرد مثل نجات یک جامعه است.
  • سید جواد IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
    0 0
    مشرق عزیز به خاطر خدا هم شده در مورد تعداد زیادی از هموطنانی که در ایام نوروز بیمار می شوند و به علت نبودن پزشکان متخصص فوت می کنند مطلبی منتشر کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس