کد خبر 841570
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
فولکس واگن آرتئون ۲۰۱۹

در پکیج جدید R-Line موارد زیادی برای بهبود زیبایی خودرو وجود دارد.

به گزارش مشرق، مدل مخصوص بازار امریکا از فولکس واگن آرتئون ۲۰۱۹ اخیرا در نمایشگاه شیکاگو به نمایش گذاشته شد اما فولکس واگن به مدل استاندارد بسنده نکرده است. این خودروساز آلمانی در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ آرتئون را با پکیج جدید R-Line به نمایش خواهد گذاشت که با تمام رده های تجهیزاتی آرتئون ارائه می شود.

در پکیج جدید R-Line موارد زیادی برای بهبود زیبایی خودرو وجود دارد مانند انتخاب رینگ های آلیاژی ۱۹ یا ۲۰ اینچی، سپر جلوی منحصر به فرد همراه با ورودی های هوای بزرگ در قسمت پایین سپر به رنگ سیاه براق، اسپویلر عقب به رنگ سیاه، نشان R-Line و ورودی های هوا به رنگ سیاه.

فولکس واگن آرتئون ۲۰۱۹


تغییرات ایجاد شده داخل کابین خودرو مواردی مانند اضافه شدن یک نشان R-Line به صفحه نمایش اطلاعات هنگام روشن کردن موتور، تودوزی با رنگ متضاد در غربیلک فرمان و دسته دنده، شیفترهای فرمان، تزئینات کابین با رنگ متالیک، پدال هایی از جنس فولاد ضد زنگ و نشان R-Line در قسمت رکاب زیر درها هستند. متاسفانه در پکیج R-Line هیچ موردی برای ارتقای سیستم تعلیق وجود ندارد.

فولکس واگن آرتئون ۲۰۱۹


آرتئون ۲۰۱۹ مخصوص بازار امریکا از یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با قدرت ۲۶۸ اسب بخار نیرو می گیرد که به یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک متصل می شود. آرتئون به صورت استاندارد با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه می شود و سیستم ۴ چرخ محرک یک گزینه سفارشی است.
 

فولکس واگن آرتئون ۲۰۱۹

هنگامی که آرتئون در پاییز سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود، فولکس واگن نسخه R-Line را ارائه می کند که گزینه ای بالاتر و لوکس تر از فولکس واگن پاسات محسوب می شود. در مورد قیمت این خودرو هنوز چیزی اعلام نشده است.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس