نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اعتراف ارتش این رژیم به حمله به تأسیسات اتمی سوریه گفت که اسرائیل از دستیابی دشمنانش به سلاح‌های هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه درباره اعتراف ارتش این رژیم به حمله سال ۲۰۰۷  به یک رآکتور هسته‌ای سوریه اظهار نظر کرد. 

طبق گزارش رسانه‌های بین‌المللی نتانیاهو گفت: «اسرائیل، جلوی دستیابی دشمنانش به سلاح‌های هسته‌ای را خواهد گرفت.»

بیشتر بخوانید:

کشف 40 تن تسلیحات شیمیایی از تروریست‌های سوری

فیلم/ حمله اسرائیل به رآکتور هسته ای سوریه در سال 2007

رژیم اسرائیل تنها دارنده سلاح‌ هسته‌ای در خاورمیانه است و گفته می‌شود بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد. این رژیم همواره از امضای پیمان‌ منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای خودداری کرده و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم هرگز اجازه نداده از تاسیسات اتمی‌اش بازدید کنند. 

ارتش رژیم صهیونیستی امروز  (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله هوایی سال ۲۰۰۷ به یک رآکتور هسته‌ای سوریه در  نیروگاه اتمی سوریه را به عهده گرفت. 

این بیانیه پس از آن منتشر شد که دستور ۱۰ ساله «سکوت خبری» درباره این حمله، امروز منقضی شد. همچنین انتشار این بیانیه در زمانی صورت گرفته که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر واشنگتن را برای اقدامی محکم‌تر علیه ایران در سوریه، تحت فشار گذاشته است.

«ایسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات این رژیم ساعاتی بعدتر به گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل این اعتراف رژیم صهیونیستی پایان داد و گفت حمله سال ۲۰۰۷ «هشداری به ایران» است. او مدعی شد اسرائیل اجازه نخواهد داد کشورهایی مانند ایران و سوریه به سلاح هسته‌ای دست یابند.

تهدیدهای رژیم صهیونیستی و بزرگنمایی‌های این رژیم درباره توانمندی‌هایش در حالی صورت می‌گیرد که 

 بسیاری از کارشناسان مسائل نظامی اسرائیلی و آمریکایی معتقدند که این رژیم توان رویارویی با ایران را ندارد.  به عنوان مثال، ژنرال «یائیر گولان» معاون سابق رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی طی یک سخنرانی سال گذشته در موسسه مطالعات خاور نزدیک واشنگتن اذعان کرد که ارتش اسراییل به تنهایی نمی تواند در جنگ با ایران پیروز شود.

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
    21 3
    حالا ایران نشونت میده ..فقط سرام اسرائیل میدونن چقدر بدبختن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس