کد خبر 840924
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
محمدحسین مقیمی

استاندار تهران از تلاش برای افزایش سرانه ورزشی در شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: سرانه ورزشی در استان تهران به ازای هر نفر 44 سانتی‌متر است.

به گزارش مشرق، محمدحسین مقیمی امشب در حاشیه پروژه‌های ورزشی و خدماتی شهرداری آبسرد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان امور آب و فاضلاب آبسرد که نیاز این شهر بود، مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امیدواریم که خدمات لازم به مردم ارائه شود.

وی در خصوص سالن ورزشی رودبار محله مرانک شهر آبسرد افزود: برای احداث مجموعه ورزشی مرانک آبسرد، فردی زمین را وقف کرد و با مشارکت شهرداری آبسرد و وزارت ورزش و جوانان این مجموعه بهره‌برداری رسید تا مورد استفاده همگان به خصوص جوانان قرار گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: توصیه می‌کنیم که این نوع روش احداث پروژه در همه شهرها سرمشق قرار گیرد؛ یعنی زمین را خیران اهدا کنند و وزارت ورزش و جوانان و شهرداری‌ها هر کدام درصدی برای احداث بدهند تا بتوانیم ورزشگاه‌های زیادی را در استان تهران بهره‌برداری کنیم.

بیشتر بخوانید:

ایجاد ۱۲۶ هزار فرصت شغلی در استان تهران

مقیمی در خصوص سرانه ورزشی در استان تهران تصریح کرد: سرانه ورزشی در استان تهران به ازای هر نفر، 44 سانتی‌متر بوده که در بعضی شهرها بیشتر یا کمتر است؛ در شهرهایی که سرانه ورزشی کم است، تلاش می‌کنیم که با ساخت مجموعه‌های ورزشی این سرانه را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در سفرهایی که به شهرستان‌های استان تهران داشتیم، نیازها مشخص شد، امیدواریم که در برنامه توسعه ششم سطح سرانه ورزشی افزایش یابد و تعادلی بین شهرستان‌های این استان ایجاد شود.

استاندار تهران درباره نشست خود با مسؤولان شهرستان دماوند در شهرداری آبسرد بیان کرد: در این نشست تأکید شد که همه مسؤولان در سال 1397 خدمات بهتری به مردم و در مباحث اقتصاد مقاومتی فعالیت بیشتری را داشته باشند و گام‌های بلندی برای رفع آسیب‌های اجتماعی بردارند.

مقیمی خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستان دماوند برای توسعه و ایجاد اشتغال منطقه همراه هستند تا از نظر اجتماعی شرایطی را فراهم کنند که مردم زندگی بهتری داشته باشند.

وی در خصوص تمهیدات اتخاذ شده برای ایام نوروز افزود: ستاد سفرهای نوروزی از دو ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد و این ستاد در همه شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران فعال شده است تا خدمات لازم به مسافران نوروزی ارائه شود.

استاندار تهران اضافه کرد: هلال احمر، اورژانس و پلیس راهور حضور جدی دارند و توصیه‌هایی به رانندگان مسافران خواهند داشت و توصیه ما به آن‌هایی که قصد تردد از محورهای استان تهران را دارند، این است که حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و بعد از مدتی رانندگی استراحت کنند تا سفر خوبی را داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    0 2
    روزانه رو نمی دونم ولی شبانه زیاد ورزش می کنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس