کد خبر 839584
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
فریدون حسنوند

نماینده مردم اندیمشک در مجلس خطاب به وزیر کار گفت: آقای ربیعی برای یک بار هم شده به ناتوانی خود اعتراف کرده و استعفا دهید.

به گزارش مشرق، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 22اسفند ) در جریان استیضاح وزیر کار در صحن علنی پارلمان ضمن موافقت با این استیضاح گفت: استیضاح آقای ربیعی به دلیل عدم وفای به عهد، عمل به وعده‌ها و ناتوانی در مدیریت است.

وی خطاب به وزیر کار تصریح کرد: آقای ربیعی! آیا شرکت نفتکش متعلق به زیر مجموعه شما نیست؟ آیا مسئولیت این سانحه را به گردن گرفتید؟ اظهار تأسف کردید یا تنها فرافکنی کردید؟

نماینده مردم اندیمشک در مجلس ادامه داد: آقای ربیعی! چرا سانحه سقوط هواپیما و سانحه ریلی را به گردن نگرفتید؟ آقای ربیعی! بی‌اعتنایی شما به جامعه کارگران ما را وادار به استیضاحتان کرد. آیا در تقاطع‌ها کودکان کار را نمی‌بینید؟ آیا زنان را نمی‌بینید که با جوراب‌فروشی از عفت خود محافظت می‌کنند؟ آقای ربیعی! شما برای آنها چه کردید؟

حسنوند تصریح کرد: آقای ربیعی شما دوستان خود را با 2 میلیارد بسیج کردید تا بر دهان رسانه‌های منتقد مهر بزنند، شما فراخوان دادید تا کارگران جلوی مجلس تجمع کنند، شما بدعتی گذاشتید که منحصر به زمان قاجار بود.

بیشتر بخوانید

جلسه استیضاح وزیر کار در صحن علنی مجلس؛

وی خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آقای ربیعی! چرا برای کارگران و بازنشستگانی که ماه‌ها در کنار مجلس حضور داشتند کاری نکردید؟ شما مجلس را به توپ بستید، آیا می‌شود وزیر ورزش استیضاح شود و ورزشکاران مقابل مجلس بیایند؟ پس وظیفه نمایندگان مجلس چیست؟

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه شما عضو اتاق فکر ستاد میرحسین موسوی بودید، یادآور شد: شما در روز انتخابات با میرحسین موسوی به پشت تریبون رفتید و اعلام پیروزی کردید، ای کاش بر اعتقادات خود ثابت قدم بودید.

حسنوند خطاب به وزیر کار گفت: شما به جمع نمایندگان فراکسیون امید می‌روید و می‌گویید چون نمی‌خواهم از اصولگرایان استفاده کنم به من کمک کنید و در جمع نمایندگان فراکسیون اصولگرا مدعی هستید چون نمی‌خواهم از اصلاح‌طلبان استفاده کنم به من کمک کنید. آقای ربیعی! آیا این صداقت است؟

نماینده مردم اندیمشک در مجلس با تاکید بر اینکه شما خبرنگارانی را به کار گرفتید تا به نمایندگان مردم توهین کنند، گفت: شما قومیت‌گرایی را ترویج دادید. آقای ربیعی! این منصب هم از ما و شما می‌گذرد، برای یکبار هم شده به ناتوانی خود اعتراف کرده و استعفا دهید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 0
    همه اتون از هم بدترین
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    3 1
    همه سر و ته یه کرباسین، اونهایی که قدیمی های اندیمشک هستند سوابق همین حسنوند رو خوب یادشون هست...
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    3 0
    همه سر و ته یه کرباسین، اونهایی که قدیمی های اندیمشک هستند سوابق همه مردم اندیمشک رو خوب یادشون هست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس