کد خبر 839380
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
آخوندی

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر وزیر راه و شهرسازی به رویه فعلی خود ادامه دهد و نتواند نمایندگان را قانع کند نخواهد توانست از مجلس رای اعتماد مجدد بگیرد و نمایندگان به استیضاح وی رای خواهند داد.

به گزارش مشرق، محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به استیضاح وزاری راه، کار و کشاورزی در هفته جاری در مجلس گفت: در ارتباط با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی باید بگویم که ارتباط وی با نمایندگان ضعیف است و مجلس نسبت به این موضوع حساس است و حتی برخی از نمایندگان بر این اعتقادند که وی از موضع بالا رفتار می‌کند.


وی افزود: در بخش‌ راه نقدهایی به آقای آخوندی وارد است که از جمله آن می‌توان به سوانح و حوادث پیش‌آمده در بخش ریلی، هوایی و دریایی اشاره کرد و اگر هم بگوییم که فلان هواپیما یا کشتی متعلق به فلان وزارتخانه بوده اما سیاست‌گذاری‌ها در حوزه راه توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در حوزه توسعه شبکه ریلی نیز نمایندگان معتقدند که سرعت کار پایین است و با سند چشم‌انداز 1404 فاصله دارد و پیشرفت لازم در این زمینه صورت نگرفته است و اگر هم علت آن را نبود اعتبارات عنوان کنند اما نمایندگان معتقدند که با وجود این موضوع هم می‌توان با مدیریت جهادی کار را به پیش برد.
بیشتر بخوانید:

نظر ۲۰ نماینده مجلس درباره استیضاح «آخوندی» و «ربیعی» +جدول

روحانی؛ غایب همیشگی جلسات استیضاح وزرا +جدول

نه وزیر شهرسازی نه مرد تئوری‌پردازی



علیجانی خاطرنشان کرد: آقای آخوندی اگر تلاش نکند و نتواند نمایندگان را قانع کند به نظر می‌رسد که استیضاح وی رای خواهد آورد و نخواهد توانست از مجلس رای اعتماد مجدد بگیرد و اگر به رویه فعلی خود ادامه دهد فکر نکنم که بتواند از مجلس رای اعتماد مجدد بگیرد. درمورد وزاری کار و کشاورزی من معتقدم که با توجه به کارنامه این دو وزیر بتوانند از استیضاح عبور کنند و از مجلس رای اعتماد مجدد بگیرند.


وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد که از این سه استیضاح ( استیضاح وزاری راه، کار و کشاورزی) دو نفر یعنی وزرای کار و کشاورزی بتوانند رای اعتماد مجدد از مجلس بگیرند و یک نفر یعنی عباس آخوندی موفق به کسب رای اعتماد نشود مگر اینکه برای این امر تلاش کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    5 0
    رئیس جمهور را استیضاح گنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس