کد خبر 839159
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
لوگو کیهان

معلوم نیست چرا آقایان از آنهمه کینه‌توزی و خباثت انگلیس علیه کشورمان عبرت نمی‌گیرند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای بعیدی‌نژاد، سفیر کشورمان در انگلیس گفته است؛ دولت‌انگلیس اطمینان داده است که آمریکا را به پایبندی برجام متقاعد کند!
 گفتم: خود آقایان بارها به کینه‌توزی انگلیس علیه ایران اعتراف داشته و غیر قابل اعتماد بودن این روباه پیر و مکار را تائید کرده‌اند.


گفت: چه عرض کنم؟! همین آقای بعیدی‌نژاد دو هفته قبل با افتخار می‌گفت درباره یمن با دولت انگلیس به توافق رسیده‌ایم ولی دو روز بعد انگلیس یک قطعنامه با موضوع یمن را علیه ایران به سازمان ملل برد!
گفتم: آقای ظریف هم می‌گفت در انگلیس به ما اجازه افتتاح یک حساب بانکی هم نمی‌دهند! حالا چی شده که به قول دولت انگلیس اعتماد کرده‌اند؟!


گفت: معلوم نیست چرا آقایان از آنهمه کینه‌توزی و خباثت انگلیس علیه کشورمان عبرت نمی‌گیرند؟!
گفتم: یارو می‌خواست آمپول پنی‌سیلین بزنه، پرستار پرسید؛ قبلا هم پنی‌سیلین زده‌ای؟ و یارو جواب مثبت داد ولی بعد از تزریق دچار تشنج شدید شد و هنگامی که با هزار زحمت به هوش آمد، پرستار پرسید؛ مگر شما نگفتید که قبلا هم پنی‌سیلین تزریق کرده‌اید؟ و طرف گفت؛ بله، خب دفعه قبل هم همینطور شده بودم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    6 0
    درود بر این مرد شجاع و انقلابی
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    4 0
    دولته ساده لوح
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    3 0
    پینوکیو هم با گول حرفهای روباه مکار رو خورد و سکه هاش رو چال کرد به امییییییییید اینکه درخت سکه داشته باشه و روباه هم در فرصتی مناسب سکه هایش را دزدید الان هم روباه همان روباه پیر است و حیف از صنعت هسته ای که چال شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس