کد خبر 839047
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
دادگاه

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از وصول شکایت شهرداری این شهر در خصوص ماجرای انتشار تصاویر مربوط به تخریب یک واحد ساختمانی غیر مجاز خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی حبیبی دادستان ارومیه با اعلام اینکه قراین و بررسی های اولیه نشان می دهد تصاویر و عکس هایی که از یک خانواده در کنار یک واحد مسکونی تخریب شده منتشر شده در واقع صحنه سازی و نمایش غیر واقعی ماجرا بوده است گفت:ماجرا آنطور که اعلام شده نبوده و در واقع در آن محل، منزلی از قبل در کار نبوده بلکه زمینی کوچک بوده که پیمانکاری قصد داشته در شب ولادت حضرت فاطمه(س) و جشن ها و مراسم مربوطه ،شبانه و به صورت غیر مجاز آن را احداث کند.

دادستان ارومیه افزود:زمین متعلق به همان خانواده ای است که تصاویرشان منتشر شده است.بهزیستی به این خانواده وامی 60 میلیون تومانی داده بوده تا برای خود آپارتمانی بخرند اما آنها اقدام به خرید این زمین می کنند و چون در محدوده غیر مجاز ساخت و ساز بوده،پیمانکار ساختمان قصد داشته شبانه آن را احداث کند که بعد از اطلاع شهرداری نسبت به تخریب آن اقدام شده است.

بیشتر بخوانید:

خانواده ارومیه‌ای خانه‌دار می‌شوند


وی گفت:بعد از تخریب این واحد غیر قانونی،پیمانکاربه قصد مظلوم نمایی و تشویش اذهان،به آوردن اعضای خانواده که دارای معلولیت هستند،اقدام می کند و با گرفتن عکس های ترحم برانگیز در کنار دیوار های تخریب شده و انتشار آن، ماجرا را به گونه ای القا می کند که گویی شهرداری خانه ای مسکونی و محل سکونت یک خانواده معلول را بر سرشان خراب کرده است.


دادستان ارومیه با تاکید بر اینکه طبق گزارش های اخذ شده، این خانواده در مکان دیگری مستاجر بوده و در روز تخریب به آن محل آورده شده اند، از اعلام شکایت شهرداری علیه پیمانکاری که علاوه بر ساخت و ساز غیر مجاز به تشویش اذهان علیه شهرداری ارومیه هم اقدام کرده است،خبر داد.


حبیبی گفت:تصمیم گیر اصلی این صحنه سازی پیمانکار بوده و سایر ابعاد موضوع پس از وصول شکایت شهرداری در دست بررسی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس