کد خبر 838845
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
کمیته ملی المپیک

اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در نظر دارند یک بار دیگر اساسنامه این کمیته را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش مشرق، در حالیکه در روزهای پایانی ریاست کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک بحث تغییرات در اساسنامه به شدت دنبال می‌شد در نهایت این موضوع مطرح شد که اساسنامه برای مطالعه به وزارت ورزش داده شده تا از طریق این وزارتخانه به هیأت دولت رود.

پیش‌نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک چند ماه پیش از سوی کمیته بین‌المللی المپیک مورد تأیید قرار گرفت. بعد از برگزاری جلسات متعدد در نهایت اعضای هیأت اجرایی این اساسنامه را تکمیل کردند اما از مسئولان وزارت ورزش نیز تغییراتی در این اساسنامه ایجاد کردند که اعلام شد برای تصویب نهایی به هیأت دولت نیز ارسال شده است.

انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی اواخر دی‌ماه برگزار شد که اساسنامه جدید به تصویب نرسید اما حالا شایعاتی مطرح است مبنی براینکه این اساسنامه هنوز به هیأت دولت نرفته است.

شنیده‌ها حاکی از این است سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرده قرار است بازنگری دیگری روی این اساسنامه صورت بگیرد. بنابراین احتمال تغییرات مبنی بر کم شدن کمیته‌ها در این اساسنامه وجود دارد حتی صحبت‌هایی مطرح شده مبنی براینکه این موضوع نیز می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد که دبیرکل را رئیس معرفی کند یک دبیر اجرایی با تفویض اختیارات دبیرکل معرفی شد.

حالا باید منتظر بود و دید چه زمانی قرار است این اساسنامه دوباره مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس