کد خبر 838840
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
کیهان نمایه

یارو در یک عملیات انتحاری خودش را با کایت به یک ساختمان چهل و چند طبقه کوبید و ۲۰۱ نفر کشته و مجروح شدند! خودش کشته شد و ۲۰۰ نفر هم از خنده روده بُر شدند و در بیمارستان بستری هستند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه حسابی است که دقیقا وقتی مردم انگلیس علیه حضور بن سلمان آدمکش جنایتکار به خیابان‌ها ریخته و شعار می‌دهند،۴ نفر از گروه شیعه انگلیسی وابسته به فرقه صادق شیرازی وارد سفارت ایران در لندن شده و علیه جمهوری اسلامی شعار می‌دهند؟!


گفتم:‌ ای عوام؟! وقتی انگلیس می‌خواهد ۱۴ میلیارد دلار در سفر بن‌سلمان از آل‌سعود بدوشد باید سر مردم انگلیس را به ماجرای دیگری گرم کند!


گفت: چرا ایران و چرا فرقه انگلیسی صادق شیرازی؟!


گفتم: باید علیه ایران باشد تا دل آل‌سعود را به دست آورد! و از فرقه شیعه انگلیسی استفاده می‌کند که پادوهای کاسه‌لیس انگلیس هستند. دولت انگلیس ۱۳ کانال تلویزیون ماهواره‌ای در اختیار این فرقه گذاشته است و «یاسر اسیر» یکی از اعضای اصلی شیعه انگلیسی یک شجره‌نامه جعل کرده و گفته بود ملکه انگلیس از سادات است!و ...


گفت: دیگه چی؟!


گفتم: «اسکات مودل» عضو برجسته سیا در ماده ششم از یک طرح ۷ ماده‌ای که علیه جمهوری اسلامی ایران تهیه کرده و به کاخ سفید داده بود، آورده است برای مقابله با مذهب شیعه باید صادق شیرازی را تقویت کرد!


گفت: انگلیس و آمریکا با این جریان علیه ایران اسلامی قمپز در می‌کردند؟!


گفتم: یارو در یک عملیات انتحاری خودش را با کایت به یک ساختمان چهل و چند طبقه کوبید و ۲۰۱ نفر کشته و مجروح شدند! خودش کشته شد و ۲۰۰ نفر هم از خنده روده بُر شدند و در بیمارستان بستری هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس