100 حقیقت جام جهانی - بخش 96

تیم ملی برزیل در ۵ دوره قهرمان جام جهانی شده و در این راه ۹۶ بازیکن در این افتخار سهیم بوده اند.

ویژه نامه جام جهانی مشرق - بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۴ خرداد ۹۷) در روسیه آغاز خواهد شد و ۳۲ تیم راه یافته به این تورنمنت بسیار مهم، برگی دیگر از تاریخ پرماجرا و پرطرفدار توپ گرد را خواهند نوشت.

از امروز قصد داریم در ۱۰۰ بخش(روز) روزشمار جام جهانی ۲۰۱۸ که بخشی از آن در سایت FIFA منتشر می شود را از ۱۰۰ روز مانده به این رویداد مهم با عنوان«صفر تا ۱۰۰ جام جهانی» به رشته تحریر درآوریم بدین صورت که هر روزی که به جام جهانی نزدیک تر می شویم عدد آن روز را که نمایانگر یک شخصیت یا یک اتفاق تاریخی در این تورنمنت معتبر است را شرح می دهیم. تا روز افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ با ۱۰۰ اتفاق و شخصیت مهم تاریخ جام جهانی با مشرق همراه باشید.

برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2018 روسیه +ساعت به وقت تهران


۹۶ روز مانده به جام جهانی ۲۰۱۸

به گزارش مشرق، تیم ملی برزیل در ۵ دوره قهرمان جام جهانی شده و در این راه ۹۶ بازیکن در این افتخار سهیم بوده اند.

کافو که یکی از ۵ کاپیتان برزیلی برنده جام جهانی است با ۲۰ بازی بیشترین بازی در جام جهانی را در جمع بازیکنان برزیل انجام داده است. بعد از او رونالدو با ۱۹ بازی و دونگا کاپیتان برزیل قهرمان جام جهانی ۱۹۹۴ با ۱۸ بازی قرار دارند.


به همین بهانه سایت فیفا کلیپی با عنوان «سلسله جام جهانی برزیل» را منتشر کرده که در ادامه می بینید:

دانلود



به گزارش مشرق، برتی فوگتس با ۹۶ بازی ملی یکی از با سابقه ترین بازیکن ملی پوش تاریخ آلمان غربی به شمار می رود. وی به لجاجت و سرسختی در زمین شهرت داشت و یکی از بهترین بازی هایش را در فینال ۱۹۷۴ مقابل یوهان کرایف، یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان انجام داد.
 

روزشمار جام جهانی

 در آن بازی که هلند به خاطر درخشش کرایف به یک پنالتی زودهنگام دست یافت، فوگتس با غلبه بر حریف خود در دوئل بین دو بازیکن، آلمان غربی را در خاک خود به قهرمانی رساند.

 

در همین رابطه بخوانید:

شماره ۱۰۰؛ دو تیم خاص تاریخ جام جهانی! +فیلم

شماره ۹۹؛ نقطه عطف تیمهای آسیایی در جام جهانی +فیلم و جدول

شماره ۹۸؛ افتخار دست نخورده فرانسه +فیلم

شماره ۹۷؛ بازی شانس +فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس