تاتنهام و یوونتوس

در شب حذف اولین تیم انگلیسی از فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی با وجود شکست صعود کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار برگشت از ساعت 23 و15 دقیقه دو دیدار برگزار شد که تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف یوونتوس رفت و من سیتی در اتحاد میزبان بازل بود.

تاتنهام  یک- یوونتوس 2

در مهم‌ترین بازی، یوونتوس در خانه تاتنهام به برتری 2 بریک رسید و با توجه به تساوی 2 بر 2 در بازی رفت با نتیجه مجموع 4 بر 3 به دور بعد رسید. در حالی که گل مین کره‌ای در دقیقه 39، تاتنهام را پیش انداخته بود، یوونتوس با طوفان 3 دقیقه‌ای‌اش توسط ایگواین در دقیقه 64 و دیبالا در دقیقه 67 به گل رسید و برتری 2 بریک را رقم زد تا پوچتینو به نوعی مغلوب هموطنان آرژانتینی اش شود. (فیلم خلاصه دیدار تاتنهام و یوونتوس)

اتفاق مهم بازی، نادیده گرفته شدن یک پنالتی واضح یوونتوس در نیمه اول بود که البته با توجه به صعود شاگردان آلگری، تاثیرگذار نشد.

من سیتی یک - بازل 2

در دیگر بازی، منچسترسیتی که با توجه به برتری 4 بر صفر بازی رفت در زمین بازل خیال راحتی بابت صعود داشت در خانه و در غیاب چند مهره کلیدی خودش 2 بریک شکست خورد اما صعود کرد. (فیلم خلاصه دیدار منچسترسیتی و بازل)

ژسوس در دقیقه 8 سیتی را پیش انداخت اما بازل توسط الیونسی در دقیقه 17 و لانگ در دقیقه 72 به گل رسید و پیروز شد. در نهایت منچسترسیتی با برتری مجموع 5 بر 2 به جمع 8 تیم برتر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس