لوپتگی

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد قهرمانی مردانش در جام جهانی 2018 روسیه شک ندارد و می گوید: از تیم ملی اطمینان خاطر دارم و فقط به قهرمانی فکر می کنم.

سرویس ورزش مشرق – خولن لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مصاحبه تازه خود با آس اسپانیا تصریح کرد: به مردانم اطمینان خاطر دارم و شک ندارم که آنها قهرمان جهان خواهند شد، ما برای همین به روسیه می رویم و هدف دیگری نداریم.

وی ادامه داد: اسپانیا باید به آنچه مستحقش است برسد و ما مستحق قهرمانی قاطعانه هستیم، من مربی غیر حرفه ای نیستم و دچار غرور نمی شوم، مشخص است که از بازی اول در مرحله گروهی همه چیز را زیر نظر داریم و با قدرت وارد میدان خواهیم شد اما موضوعی که نمی توانم انکار کنم این است که واقعا هیچگونه نگرانی درباره مرحله گروهی ندارم و به مردانم گفته ام که از همان ابتدا نیم نگاهی به مراحل پایانی این جام داشته باشند. در شان اسپانیا نیست که نگران مرحله گروهی جام جهانی باشد.

در همین رابطه بخوانید:

سرمربی تیم ملی اسپانیا: شانس ایران برای صعود بالاتر از پرتغال است!

وی درباره حریفان مرحله گروهی نیز گفت:

رقبای مرحله گروهی را زیر نظر داریم، با اندیشه مربیان سه تیم ملی ایران، مراکش و پرتغال تا حد قابل توجهی البته به کمک تیم بسیار خوب آنالیز خود، آشنا شده ام و تا حد زیادی نگرانی های کوچک اولیه بر طرف شده است. ما در مرحله گروهی برای درخشش در مرحله حذفی گرم خواهیم شد و درخشش اسپانیای واقعی را کم کم در مراحل حذفی مشاهده خواهید کرد، این به این معنا نیست که در مرحله گروهی محتاطانه بازی کنیم، برعکس با تمام قدرت برای گل زده بیشتر تلاش خواهیم کرد، جام جهانی 2018 روسیه برای اسپانیا جام رکوردها خواهد بود.

خولن لوپتگی ادامه داد:

بازی های تدارکاتی خوبی در نظر گرفته شده و از عملکرد فدراسیون فوتبال اسپانیا رضایت کامل دارم، می دانم که برای مردم مهم است همه چیز در اوج باشد و هیچ کمبودی برای تیم ملی پیش نیاید، همین اتفاق هم رخ داده و من یکی از باشکوه ترین کمپ های ملی و دوران مربیگری را تجربه می کنم و باید با صدای بلندی بگویم که هیچ بهانه ای برای برای قهرمان نشدن وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیین IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    4 2
    کور خوندی ، غیرت ایرانی رو دست کم نگیر
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    3 0
    به تیم ما رحم کن جون مامانت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس