کد خبر 837108
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
ارتش اسرائیل

سرمقاله روزنامه «الخلیج» امارات که به ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی پرداخته، صدای برخی از صهیونیست‌ها را درآورده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «الخلیج» امارات در سرمقاله خود به ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی پرداخته است و صدای برخی از صهیونیست‌ها را درآورده است. در سرمقاله این روزنامه محورهای ذیل مورد توجه قرار گرفته است؛ سرمقاله روزنامه «الخلیج» امارات که به ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی پرداخته، صدای برخی از صهیونیست‌ها را درآورده است. در سرمقاله این روزنامه محورهای ذیل مورد توجه قرار گرفته است؛

تحت هیچ شرایطی نمی‌توان بر اقدامات تجاوزکارانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی سرپوش نهاد، این رژیم از پایه و اساس بر ایدئولوژی نژادپرستی و دینی که می‌خواهد جز خود همه را ریشه‌کن کند، استوار است و با قوم یهود را قوم برگزیده خداوند در زمین می‌داند و هیچ موجودیتی برای ملت فلسطین قائل نیست.

بیشتر بخوانید:

در یک کلام این اسرائیل است و حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و غرب از آن، صرفا موجب تشدید تجاوزات و اقدامات نژادپرستانه آن شده است.

نمونه‌ای از تجاوزات و اقدامات نژادپرستانه این رژیم که حکومت‌های غربی همگی در برابر آن سکوت کرده و حتی بیانیه‌ای در محکومیت آن صادر نمی‌کنند، حمله وحشیانه نظامیان اسرائیلی به تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌آمیز در روستاهای فلسطینی از جمله روستای بلعین در کرانه باختری در روز جمعه گذشته است.

نظامیان اسرائیلی همچون گرگ‌های درنده به تظاهرات‌کنندگان که در میان آنان شماری از فعالان خارجی هم حضور داشتند، حمله‌ور شده و تا جایی که می‌توانستند اقدام به سرکوب و ضرب و شتم آنان کردند تا جایی که بسیاری از آنان زخمی و شماری هم بازداشت شدند.

این تنها نمونه‌ای از تجاوزات رژیمی است که بر پایه اشغال و تجاوز و نژادپرستی تاسیس شده است.

اینگونه تجاوزات حتی افرادی در داخل جامعه اسرائیلی را نیز به واکنش و اعتراض واداشته است. امروز تعدادی از دانشجویان مخالف خدمت نظامی اجباری در ارتش صهیونیستی هستند.

جنایات به جایی رسیده است که حدود 100 نفر از آنان با امضای طوماری حمله به فلسطینیان را محکوم و تاکید کردند که هرگز خدمت در ارتشی که دست به تجاوزات و جنایات علیه ملت فلسطین می‌زند، را نخواهند پذیرفت.

تمامی این دانشجویان اکنون بازداشت شده و مورد بازجویی قرار خواهند گرفت و در نهایت به زندان محکوم خواهند شد.

بله، این ماهیت حقیقی اسرائیل است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس