کد خبر 836880
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
رونالدو و زیدان

دو تیم پاری‎سن ژرمن و رئال مادرید روز سه‎شنبه در دیداری به مصاف یکدیگر می‎روند که می‎تواند آخرین همکاری زیدان و رونالدو در رئال مادرید و لیگ قهرمانان این دوره در پاریس باشد.

به گزارش مشرق، در دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا قرار است تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن که در دیدار رفت ۳ بر یک مغلوب رئال مادرید شده در پارک دپرنس به مصاف رئال مادرید برود.

سرمربی فرانسوی، قرار است سربازهایش را به زمین بفرستد تا کار شاگردان «امری» را تمام کنند و امری هم به دنبال انتقام بازی برگشت و تحقق رویای دیرینه مدیران باشگاه فرانسوی برای رسیدن به قهرمانی اروپا است.

اما قبل از این بازی رئال به مصاف ختافه رفت و بر خلاف تصورات زیدان تصمیم گرفت به رونالدو استراحت ندهد و از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

زیدان که توانسته در کمترین زمان ممکن بیشترین جام‎ها را در رئال مادرید به دست آورد این بار لالیگا را از دست رفته می‌‏بیند و در جام حذفی هم حضور ندارد؛ به همین دلیل آخرین امید او بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا است و از آنجایی که رئال مادرید پیش از این هم ثابت کرده که صبر زیادی برای تحمل ناکامی‌ تیم و مربیان ندارد، اگر لیگ قهرمانان هم برای سفیدپوشان مادریدی نتیجه‌ای نداشته باشد، بعید نیست به زودی شاهد اخراج این مربی از نیمکت رئال باشیم. این بازی می‌‏تواند آخرین همکاری او با رونالدو و دیگر ستاره‎های رئال حداقل در این تیم.

دیدار دو تیم روز سه‌‏شنبه ساعت ۲۳:۱۵ در فرانسه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس