هشتادوششمین دیدار پرسپولیس و استقلال دربی

سومین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دوشنبه هفته جاری با برگزاری 4 دیدار برای نمایندگان کشورمان آغاز می شود.

سرویس ورزش مشرق – دور جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با درخشش تیم استقلال در سخت ترین گروه این دور از مسابقات در منطقه غرب قاره و بدترین نتیجه گیری از سوی تیم تراکتورسازی(دو باخت) شروع شد!

ذوب آهن و پرسپولیس نیز هر یک با یک برد و یک باخت در رده دوم جدول رده بندی گروه خود ایستادند ولی استقلال با یک تساوی و یک برد فعلا بهترین نتیجه بین نمایندگان کشورمان را کسب کرده است.

بررسی دیدارهای این هفته هر چهار تیم نشان دهنده این است که استقلال این هفته هم باید سخت ترین دیدار را برگزار کند.

هواداران تیم تراکتورسازی بعد از دو باخت در لیگ قهرمانان آسیا منتظر اولین برد این تیم هستند

گروه A؛ تراکتور! دیگر نباز

تراکتور سازی باید دوشنبه در امارات به دیدار الجزیره برود. این مسابقه از ساعت 18:30 به وقت کشورمان آغاز می شود. تراکتورسازی با دو شکست مقابل الاهلی عربستان(1-0) و الغرافه(2-3) فعلا بدون امتیاز در رده چهارم گروهش است. در حالی که الجزیره امارات با یک برد و یک باخت تیم دوم گروه است. آنها الغرافه را 3-2 بردند و از الاهلی 2-1 شکست خوردند.

الجزیره که در لیگ اتصالات امارات رده پنجم را به خود اختصاص داده، در 5 دیدار آخر خود در لیگ 2 برد و 3 باخت داشته است.

احمد مختوب اماراتی با 12 گل بهترین مهاجم این تیم است.

الجزیره در لیگ فصل قبل با 68 امتیاز و تفاضل گل 57+ به عنوان قهرمانی لیگ امارات دست یافت و سهمیه مستقیم گرفت. قطعا تراکتور بازی آسانی رودرروی این تیم نخواهد داشت.


ذوب آهن که در نیم فصل دوم بهترین نتایج را دشت کرده در خانه میزبان الوحده است

گروه B؛ کار دشوار ذوب آهن

در این گروه ذوب آهن باید سه شنبه و از ساعت 16 در اصفهان میزبان الوحده باشد. تیمی که ابتدای هفته 2-6 به العین باخت! ذوب آهن در گروه B بعد از الدحیل قطر با 3 امتیاز دوم است. این تیم مقابل همین تیم قطری 1-3 بازی اول را باخت ولی در دیدار دوم لوکوموتیو تاشکند را 0-2 شکست داد.

الوحده در گروهش چهارم (آخر) و به الدحیل و لوکوموتیو باخته است. این تیم در لیگ امارات در رده دوم قرار دارد و در 5 بازی آخر خود در لیگ امارات یک برد، یک مساوی و سه باخت داشته که نشان می دهد این اواخر نتایج خوبی نگرفته است.

بهترین گلزن الوحده "مراد باتنا" از مراکش با 7 گل زده است که در خط حمله بازی می کند. ولی این تیم در خط هافبک هم "بالاس دوژاک" مجارستانی را دارد که 6 گله است.

الوحده فصل قبل در لیگ پنجم شد و با قهرمانی در جام ریاست جمهوری امارات سهمیه مستقیم برای لیگ قهرمانان آسیا را گرفت.


شاگردان برانکو برای پاک کردن خاطره باخت دربی نیاز مبرمی به شکست دادن الوصل دارند

گروه C؛ پرسپولیس و فرصت تلافی دربی!

پرسپولیس هم این هفته بازی دارد. تیم بازنده دربی پایتخت باید با الوصل دیدار کند. تیم چهارم گروه C که دو باخت به نسف قرشی و السد داشته است. این تیم اماراتی باید با تیم دوم گروه خود مصاف بدهد. پرسپولیس با یک برد و یک باخت 3 امتیازی است و برای صدرنشینی در گروه باید ضمن به ثمر رساندن 2 گل به الوصل، منتظر باخت السد هم باشد.

الوصل در لیگ امارات با 18 بازی و 32 امتیاز در رده سوم قرار دارد و از 5 بازی آخر یک برد و 4 شکست داشته است. فرصتی مطلوب برای پرسپولیس تا تلافی باخت از استقلال را سر این تیم دربیاورد.

بهترین گلزن این تیم "کایو" مهاجم برزیلی اش است که تاکنون به تنهایی 12 گل برای این تیم به ثمر رسانده، اما در این دیدار غایب است.

الوصل سال گذشته نایب قهرمان لیگ امارات شد و حالا باید از ساعت 17:15 روز دوشنبه در استادیوم آزادی رودرروی صدرنشین لیگ برتر ایران به میدان برود.


استقلال در اندیشه انتقام شکست 1-6 دور قبل لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین است

گروه D؛ کار سخت استقلال!

سخت ترین بازی این هفته بی شک برای استقلال است. العین تیم صدرنشین و متمول لیگ امارات در حال حاضر گرچه در گروه آسیایی اش سوم است ولی در 5 دیدار آخر خود در لیگ یک برد، دو تساوی و دو باخت داشته و سرمربی این تیم گفته برای شکست دادن استقلال به زمین می آیند.

العین فصل قبل در لیگ امارات چهارم شد و سهمیه سوم به تیم الاهلی دوبی رسید ولی پس از مشکلات مالی این تیم AFC مجوز حرفه ای الاهلی دوبی را باطل کرد و العین با خوش شانسی محض به پلی آف رفت و در نهایت به لیگ قهرمانان 2018 رسید.

بهترین گلزن این تیم "مارکوس بِرگ" سوئدی است که با 14 گل مهاجم اصلی اش محسوب می شود.

دیدار استقلال مقابل این تیم سه شنبه شب این هفته از ساعت 18:50 در ورزشگاه بن زاید شهر عین آغاز می شود. سومین رویارویی سخت تنها تیم ایرانی که در گروهش صدرنشین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    6 3
    برانکو مربی ترسویی است که در بلند مدت جواب می دهد نه در مسابقات کم تعداد و مهم
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
      0 1
      این تیم دست شفر بود هر تیمی رو درو می کرد کلآ برانکو با اخراج رامین و خرید اوکراینی ها و استرالیها نشون داد سرمربی ضعیفی هست
  • علی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    1 6
    حالم به هم می خوره از این بازی پرسپولیس برابر السد واستخخخخخخخخلال.به خاطر لجبازی های بی مورد برانکو که میخواد مانند رضاییان .بازی مسلمان را هم تمام کند
  • حسن IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    4 2
    انشالله به امیدموفقیت نمایندگان ایران برابر نمایندگان عربی و بالا بردن پرچم ایران
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    3 1
    العین 2 ساله تو خونش نباخته و جز بهترین تیم های عربیه استقلالی ها دنبال هیجان و احساس و انتقام نباشن برن برای یک بازی منطقی که انشاله بتونن یه مساوی درآرن خیلییی بازی سختیه .
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    2 1
    می گن اونی که فک می کنه زرنگه اوله از آخر ، این حکایت تیم تراکتورسازیه که فکر می کنه می تونه با بازیکنان سرباز و ضربه به بقیه تیم ها ، موفق بشه دیگه متوجه نشد سرباز بازی نمی کند منتظره تمام بشه بره و ضمنا تیم هیچوقت به ثبات نمی رسه 2 بازیکن خارجی تراکتور هم شاهکار دلال هاست قطعا در کشورهاشون یا آشپز بودن یا راننده تاکسی یا امثالهم !!!! تراکتور نه خط حمله دارد نه خط دفاع و دست مربیشون کاملا خالیست ، قطعا با اختلاف بیش از 2 گل می بازه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس