مکارم شیرازی نمایه

دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی هرگونه دیدار معاون رئیس جمهور در امور زنان با این مرجع تقلید و اعلام نظر مثبت ایشان نسبت به مقوله ورود زنان به ورزشگاه‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، دفتر آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیراً در اخبار بعضی از رسانه‌ها آمده بود که معاون رئیس جمهور در امور زنان گفته است که درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها خدمت حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی رسیدم و توضیحاتی دادم و ایشان نسبت به این موضوع قانع شدند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: به اطلاع همه مخاطبین عزیز می‌رساند که این خبر به طور کامل دروغ و کذب محض است و نامبرده ملاقاتی با معظم‌له نداشته و گفت‌وگویی نکرده است و مایه تعجب است چگونه چنین دروغ‌هایی در عصر و زمانه ما گفته می‌شود و چرا قبح و زشتی دروغ این‌قدر از میان رفته است، با اینکه دروغ از بزرگترین گناهان کبیره از نظر آموزه‌های اسلامی و سرچشمه انواع گناهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    2 19
    اتفاقا به نظر من میتونه اتفاق مثبتی باشه حداقلش اینه که اونی که با خواهر و مادرش میاد ورزشگاه دیگه این فحش های ناموسی ناجور رو نمیده که جالبه که گهگاه تلوزیون هم پخشش میکنه.
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
      9 3
      هر وقت گفتی " به نظر من" بدان که طاغوت شده ای. چون به خودت اجازه داده ای علیه دستور خدا نظر بدهی. خدا می گوید زنان به مردان چشم ندوزند اینها می گویند تازه بروند مردان بدون پوشش کافی را تماشا کنند!
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    12 1
    در خصوص اصرار بر حضور بانوان در مسابقات ورزشی مردان چند نکته قابل ملاحظه است: 1- تلاش برای فشار بر مراجع تقلید و حاکمیت برای شکستن چیزی که از نظر همه مراجع گناه است یعنی تماشای بدن مرد نامحرم بر زنان. بدیهی است در صورت شکستن این حرمت راه برای ادامه حرمت شکنی ها تا لاییک سازی کامل نظام شدت خواهد گرفت. 2- پرداختن به مساله ای که حتی برای یک درصد از زنان کشور هم اهمیت ندارد و صرفا مربوط به تلون مزاج برخی زنان متمول و مرفه بالاشهری است نشان دهنده وامدار بودن این سیاسیون به پولهای کثیف سرمایه داران است. 3- اینکه بدانیم مسابقات ورزشی بانوان عمدتا بدون تماشاگر برگزار می شود و زنانی که اینطور اصرار دارند تماشاچی مسابقات مردان باشند حاضر به تماشای مسابقات همجنسان خودشان - که مشکل شرعی هم ندارد- نیستند نشان می دهد که ملکه حیا و عفت در این زنان شکسته شده است و دلیل این مساله جز ورود مال حرام به سفره های مردم نیست. دذر پایان باید تذکر داد این پروژه شوم با اصرار بر حضوذر خبرنکاران و نمایندگان مجلس زن در مسابقات ورزشی مردان و الگو تراشی و قهرمان سازی از دختران هرزه ای که با ظاهر پسرانه اصرار بر تماشای مسابقات مردان دارند و همچنین ترساندن مرتب نظام از لولویی به نام فیفا در حال پیگیری است. وظیفه مومنین و نهادهای انقلابی و حوزه های علمیه این است که با قدرت هر چه تمامتر در مقابل این هجمه بایستند و به جای تلاش بر عرفی سازی دین و کلاه شرعی تراشیدن بدانند که اگر این سیل بنیان کن سکولاریسم که وارد حاکمیت شده موفق شود یکی بعد از دیگری منکرات را تجویز کند سرنوشتی بسیار دهشتناک تر و سیاه تر از روزگار اندلس در انتظار مسلمین در ایران خواهد بود.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    8 1
    هدف اینها فقط حضور بانوان و استفاده از دختران در کارهای ورزشی مردان است/ نامه تمام
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    7 1
    خدا به هممون رحم کنه.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    2 3
    اگر تکذیب نمیکرد عجیب بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس