کد خبر 836214
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
رحمتی

سید مهدی رحمتی برای هشتمین بار بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در دربی را تجربه کرد. این در حالی است که او برای سیزدهمین بار در دربی حضور یافت.

به گزارش مشرق، هشتاد و ششمین تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس را در تاریخ فوتبال ایران برگزار شد. سید مهدی رحمتی برای سیزدهمین بار در ترکیب آبی پوشان دربی را تجربه کرد و برای هشتمین بار بازوبند کاپیتانی این تیم را در این بازی بازرگ بر بازو بست. به این ترتیب رحمتی در تعداد کاپیتانی استقلال در دربی از جواد زرینچه پیشی گرفت.

در تاریخ برگزاری دربی‌ها، علی جباری با ۱۱ بار کاپیتانی رکورد دار بیشترین تعداد کاپیتانی آبی پوشان در این بازی بزرگ است. جباری ۱۶ بار حضور در دربی را تجربه کرده و ۱۱ بار هم بازوبند کاپیتانی آبی پوشان را بر بازو بسته است تا رکورددار بیشترین کاپیتانی آبی پوشان در دربی باشد.

بعد از جباری نیز محمود فکری با ۱۰ بار کاپیتانی استقلال در رده دوم قرار دارد. فکری در حالی یکبار کمتر از علی جباری در این بازی بزرگ کاپیتانی را تجربه کرده است که تعداد بازی هایش در دربی دو بار بیشتر از علی جباری است. فرهاد مجیدی با ۹ کاپیتانی در دربی از این نظر در رده سوم قرار دارد. مجیدی نیز ۱۶ بار حضور در دربی را تجربه کرده است. 

به این ترتیب سید مهدی رحمتی برای هشتمین بار در این بازی کاپیتان استقلال شد تا بعد از فرهاد مجیدی و قبل از جواد زرینچه در رده چهارم این جدول قرار بگیرد. پرویز قلیچ خانی و زنده یاد ناصر حجازی نیز با ۵ و ۴ بار کاپیتانی استقلال در رده های بعدی قرار دارند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس