کد خبر 836114
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
دربی 86

استقلال این فصل دو رحمتی را در ترکیب خود دید. اول رحمتی ناآماده ابتدای فصل و حالا رحمتی آماده همیشگی با آمار عالی درون دروازه.

به گزارش مشرق، امسال به نظر می‌رسید سال پایان رحمتی باشد. دروازه‌بانی که بعد از پایان دوران ملی تا یک قدمی پایان دوران باشگاهی‌اش هم رسیده بود. به نظر می‌رسید که او در پایان فصل فقط دو راه داشته باشد یا ادامه نیمکت‌نشینی یا جدایی. رحمتی اما مثل بسیاری از بازیکنان بزرگ که دقیقا در همان نزدیکی‌های نقطه پایان یک بار دیگر استارت می‌زنند و شروع می‌کنند خیلی زود به میادین بازگشت.

بازگشت او این بار مقتدرانه‌تر از قبل بود. دروازه‌بانی که به واسطه اشتباهاتش کسی از نیمکت‌نشین شدنش ناراحت نشد حالا با حضور مجدد درون دروازه حسابی هواداران استقلال را خوشحال کرده است. رحمتی در ابتدای فصل ۶ بازی برای استقلال انجام داد که در این ۶ بازی تنها ۲ کلین‌شیت داشت و در ۴ بازی دیگر ۵ گل دریافت کرد. یعنی میانگین بیش از یک گل در هر بازی. 

او اما بازگشت فوق‌العاده‌ای به قفس توری داشت و زمانی که دوباره فرصت بازی پیدا کرد توانست آمار بد ابتدای فصلش را پاک کند. کاپیتان آبی‌ها توانسته در ۶ بازی آخرش، ۵ بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و در سه جام مختلف فقط یک بار دروازه‌اش مقابل صنعت نفت آبادان باز شود. ایرانجوان، پدیده، پارس جنوبی، پرسپولیس و الهلال تیم‌هایی بودند که نتوانستند به رحمتی گل بزنند. تیم‌هایی که در میان آنها نام صدرنشین لیگ برتر ایران و لیگ عربستان دیده می‌شود. رحمتی حالا همان کاپیتان مورد اعتماد همیشگی آبی‌ها شده است که حالا علاوه بر دو راه نیمکت‌نشینی یا رفتن، ماندن و جنگیدن را هم به گزینه‌هایش اضافه کرده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس