کد خبر 836018
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
سردار نقدی نمایه

معاون فرهنگی سپاه گفت: زمانی که خوش بینی به بیگانه توسط بعضی از مسئولان ترویج و افراد دو تابعیتی به کار گرفته شود، نتیجه‌ی آن می شود شکل گیری و رشد شبکه های نفوذ.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره شبکه نفوذ و راه مقابله با آن گفت: زمانی که خوش بینی به بیگانه توسط بعضی از مسئولان ترویج شود، نتیجه آن شکل گیری و رشد شبکه های نفوذ می شود.

وی افزود: جایی که باید به بیگانگان اعتماد نداشته باشیم، به آنها اعتماد می کنیم و برعکس جایی که باید به بچه های حزب اللهی و مذهبی اعتماد کنیم، آنها را کنار می گذاریم که نتیجه ای جز نفوذ ندارد.

سردار نقدی با بیان اینکه افراد مذهبی به دلایل واهی از کار کنار گذاشته می شوند، تصریح کرد: بسیاری از جوانان هستند که امروز از کار و مسئولیت کنار گذاشته شدند در حالی که با توانایی هایی که دارند می توانند خدمات بسیار خوبی به جامعه و انقلاب ارائه کنند. از این افراد حزب اللهی استفاده نمی شود و در عوض افراد دو تابعیتی و کسانی که دنبال لذت جویی های شخصی خود هستند را در مناصب کلیدی به کار می گیرند و به همین دلیل راه برای جاسوسی و نفوذ باز می شود.

معاون فرهنگی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با نفوذ و جلوگیری از شکل گیری شبکه های نفوذ، اعتماد به جوانان انقلابی و حزب اللهی است. زیرا آنها می توانند مسئولیت مدیریت کشور را به بهترین شکل برعهده بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    12 0
    تنها راه مقابله با نفوذ و جلوگیری از شکل گیری شبکه های نفوذ، اعتماد به جوانان انقلابی و حزب اللهی است. زیرا آنها می توانند مسئولیت مدیریت کشور را به بهترین شکل برعهده بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس