ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه هوانیروز جمهوری اسلامی ایران متعلق به دنیای اسلام است، گفت: هوانیروز جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون روند پیشرفت بسیار خوبی را طی کرده است.

به گزارش مشرق، در مراسم دانش‌آموختگی و فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی  و فنی مرکز آموزش شهید وطن‌پور اصفهان امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه فرهنگ ولایت پروری باید در باور جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: اطاعت از ولایت‌فقیه رمز توفیق جامعه در عرصه‌های مختلف است و حرکت در صراط مستقیم ولایت موجب می‌شود از راه منحرف نشویم.

بیشتر بخوانید:

افتتاح جدیدترین مرکز آموزشی و تعمیراتی هوانیروز سپاه

وی افزود: ولی فقیه از جانب خدا مامور است تا جامعه را در مسیری الهی هدایت کند و مردم جامعه با تبعیت از فرامین ولی فقیه مسیر درست را تا رسیدن به قله‌های سربلندی طی خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه هوانیروز جمهوری اسلامی ایران متعلق به دنیای اسلام است، گفت: هوانیروز جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون روند پیشرفت بسیار خوبی را طی کرده است به نوعی که امروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید:

حیدری: ارتش، ولایتمداری را با خودکفایی نشان داد

حیدری تصریح کرد: نیروهای ولایی هوانیروز در تمامی عرصه‌های مورد نیاز نظام در عرصه نظامی و غیرنظامی مانند حوادث غیرمترقبه‌ همچون حادثه زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب و ... تا با قدرت به انجام خدمت بپردازد همانگونه که در این زلزله در همان روز نخست حادثه 500 سورتی پرواز در نصف روز انجام داد و بیش از 600 مصدوم به کرمانشاه منتقل شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه هوانیروز در عرصه‌های نظامی در هر لحظه آماده دفاع از ایران اسلامی است، اضافه کرد: 6 ماه پیش هوانیروز همچون صاعقه‌ای بر پیکر نحس گروهک پژاک زد و 13 نفر آنها را  در منطقه غرب کشور به هلاکت رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مغز متفکر IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    11 6
    باور373لازم داریم تمام
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    11 14
    یکدون جت هنوز نتونستید درست کنید واقعا که
    • حسین IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
      16 6
      داداش بودجه نظامی ایران از افغانستان کمتره چه انتظاری داری؟؟!!!!!
    • مجتبی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
      17 14
      اخوی بودجه دفاعی ایران ۱۳ میلیارد دلاره از پاکستان هم بیشتره افغانستان پیش کش واسه ترکیه هم ۱۶ میلیارده. واسه دروغ گفتن کسی بهت پول میده؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
      9 2
      ۱۴:۱۷ بودجه نظامی ایران امثال 12 میلیارد دلار هست مگرنه پارسال 6 میلیارد دلار بود و با یک کاهش جدی بعد از سال 92 همراه بود که امسال تازه به اندازه سال 91 شده درضمن عراق با 13 میلیارد بودجه اش از ایران بیشتره تازه ترکیه 18 میلیارد هست و امارات 22 میلیارد و عربستان 87 میلیارد و اسرائیل 16 میلیارد بعلاوه 3 میلیارد دلار کمک امریکا بهتره یک مقایسه ای کنین الان
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
      7 1
      مجتبی پاکستان بمب اتم داره و وضعیتش با ایران فرق داره دارنده سلاح هسته ای هست بخاطر همین هزینه های نظامیش کمتره
  • AE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    14 1
    جنگنده نیمه سنگین جهاد خودکفایی نیرو هوایی کی به بهره برداری میرسد. لطفا یک گزارش تهیه کنید
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    49 13
    قبل انقلاب سوم دنیا بود
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
      9 1
      فقط هوانیروز نه کل نیروهای مسلح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس