کد خبر 835835
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
مولاوردی

دستیار حقوق شهروندی رئیس‌جمهور برای چندمین بار از عناصر حرمت‌شکنی که توسط محافل بهایی و صهیونیستی به معارضه با حجاب می‌پردازند، حمایت کرد.

به گزارش مشرق، شهیندخت مولاوردی درباره برخورد پلیس با چند زنی که با صحنه‌سازی قبلی، اقدام به برداشتن روسری و کشف حجاب در خیابان کرده‌ بودند گفت: رعایت قانون و حقوق شهروندی برای کسانی که حتی قانون را زیر پا گذاشته‌اند، الزامی است. ضرورت دارد ضابطین قضایی و ماموران پلیس آموزش‌های لازم را دیده باشند و این موضوع را ازطریق وزیر کشور نیز پیگیری کردم.

مولاوردی کوچک‌ترین اعتراضی نسبت به سناریوی معارضه با حجاب اسلامی که سناریویی دیرین ازسوی بهائیت و صهیونیسم مسیحی است، مطرح نکرد؛ انگار که در یک دولت غیراسلامی یا ضداسلامی صاحب منصب است. او پیش از این نیز به جای دلسوزی و اهتمام به حقوق قاطبه شهروندان متدین از عناصر مخالف‌خوان حمایت کرده است.

کیهان نوشت: این رویکرد در برخی مسئولان دولتی درحالی است که حقوق شهروندی اغلب شهروندان در حیطه امنیت شغلی و اخلاقی و اجتماعی و مسکن و ازدواج مورد خدشه عناصر قانون‌شکن و مفسد و ضدانقلاب و اشرافیت مدیریتی قرار می‌گیرد اما در این قبیل موارد هرگز حمایتی از حقوق شهروندان نمی‌کنند بلکه حتی در کنار ناقضان این حقوق قرار می‌گیرند. به عنوان مثال باید پرسید آیا ده‌ها میلیون زن مسلمان و محجبه که حقوقشان توسط عناصر ضدحجاب مورد هجمه قرار می‌گیرد، محترم نیست؟!

مولاوردی یکی از عناصر مرتبط با نزار زکا جاسوس آمریکایی - لبنانی دستگیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • US ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    10 10
    اين خانم يك جاي كارش خيلي خرابه ،
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    7 1
    همانند خانم داوودی مهاجر (مشاور رییس دولت اسلاهات) منتظر کشف حجاب این حضرات پس از سالهای خدمت شریفشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در شبکه های معاند هستیم
  • US ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    7 1
    چرا خورده مي گيريد اين غرب زده ها حقوق شهروندي را مثل غرب دنبال مي كنند در امريكايك جوان ايراني به دستور ايست پليس اهميتي نمي دهد پليس با شليك مستقيم او را مي كشد و هميشه حق با پليس است فقط يك جاي كار اشكال دارد در غرب حقوق شهروندي هميشه به نفع پليس است در ايران غرب زده ها عكسش عمل مي كنند تقليد از غرب را هم بلد نيستند!!!
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    7 1
    حداقلش من ندیدم تو هیچ کشوری؛پلیس از قانون شکن ها التماس کنه واونها فرافکنی وتکبر کنند!!!جز در ایران واصلاح طلبها.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    5 1
    خانم مولاوردی؛کی حق طلب بوده وکی از حقوق شهروندی مردم دفاع کرده!!همون اهانتش به زائرين کربلا نشون داد چه ذاتی داره!
  • احسان IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    6 1
    اگر مطالعه خوبی در باره این خانم و فائزه هاشمی و فاطمه هاشمی و ابتکار داشته باشین اینا خودشون بیشتر به بهایی ها میخورن تا مسلمانها چادر سرشون هم به اجباره که مسئولیت رو از دست ندن
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    5 1
    این و فائزه حقشه یک کمپین بذارن تحت عنوان " قربون هر چی بهائی و منافق خلق و بی حجابه برم "
  • deepblue IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    7 0
    مواظب .... باشید. فریب چادرش رو نخورید. فمینیسم از سر تا پاش می باره
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    7 0
    شتابان به دنبال رای دراینده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس