کد خبر 835646
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
حمید درخشان

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دربی همیشه یک بازی خاص بوده است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره دربی 86 اظهار کرد: این بازی شرایط خاص خودش را دارد. البته پرسپولیس با توجه به این که قهرمانی در دستانش است با استرس کم‌تری به مصاف رقیب دیرینه خود می‌رود اما در هر صورت نباید این را فراموش کرد که داربی همیشه یک بازی متفاوت از سایر بازی‌هاست. این بازی را نه می‌توان با بازی‌های خارجی و بین‌المللی مقایسه کرد و نه حتی با بازی‌های داخلی برابری دارد. داربی همیشه خاص بوده و خاص خواهد بود. آن چیزی که در این بازی باعث می‌شود بازیکنان عملکرد موفق و خوبی داشته باشند، تجربه و همین طور دوری از استرس زیاد است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس در این دیدار از رقیبش عقب افتاد برانکو باید چه کاری برای تقویت روحی تیمش انجام دهد؟ گفت‌: در این بازی‌ها گل زده می‌شود و بازیکنان نباید به خاطر یک گل روحیه‌شان را از دست بدهند. اگر خاطرتان باشد پرسپولیس باخت دو بر صفر را به برد سه بر دو تبدیل کرد. ما خودمان هم یک بر صفر از استقلال عقب بودیم و دو بر یک پیروز شدیم. نقش مربیان در بین دو نیمه بسیار مهم و تاثیرگذار است. همیشه می‌گویند در نیمه مربیان، بازیکنان می‌توانند بازی را برگردانند و به همین خاطر برانکو هم به خوبی می‌داند که اگر تیمش عقب بود از چه روشی برای مقابله با حریف استفاده کند تا تیمش به بازی بر گردد.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا خاطره شیرینی از داربی دارد یا خیر؟ گفت‌: بله. بازی که سه بر صفر پیروز شدیم و یک بار هم به عنوان مربی برابر استقلال سه بر صفر برنده بودیم از خاطرات شیرین من است. البته ما همیشه استقلال را رقیب خودمان می‌دانیم و امیدواریم پرسپولیس برای اولین‌بار با شکست دادن رقیبش در لیگ قهرمان شود. این برای اولین‌بار است که این اتفاق رخ می‌دهد. امسال هم که پرسپولیس هم بازی رفت را برده و اگر بازی برگشت را هم برنده شود شیرینی دو چندان خواهد داشت. به‌ هر حال امیدوارم هواداران بازی جذاب و تماشایی را ببینند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس