کد خبر 835044
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
عکس/ وداع با پیکر شهید بسیجی " حدادیان"

شهید عزیز خودش را به هیات رساند. همینکه همدیگر را ملاقات کردیم، از من پرسید روضه تمام شده است که گفتم بله دیر رسیدی. در همین لحظه با ناراحتی به من گفت: «می خواستم به روضه برسم که نشد...».

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، علی سوهانی دوست صمیمی و هیاتی شهید مدافع وطن «محمدحسین حدادیان» با ذکر خاطره‌ای از این شهید بزرگوار اظهار داشت: شب شهادت حضرت زهرا (س) هیات رایه‌العباس (ع) چیذر برنامه نداشت و اکثر بچه‌ها آن شب مهمان هیات دیگر بودند.

درباره شهید حدادیان بیشتر بخوانیم:

اشد مجازات قاتلان پسرم را خواستارم

فیلم/ روضه‌خوانی محمود کریمی بر مزار شهید بسیجی خیابان پاسداران

پیکر شهید حدادیان بر دوش مردم تشییع شد

وی ادامه داد: من زودتر از محمدحسین به هیات رسیده بودم و موقع سینه‌زنی، شهید عزیز خودش را به هیات رساند. همینکه همدیگر را ملاقات کردیم، از من پرسید روضه تمام شده است که گفتم بله دیر رسیدی. در همین لحظه با ناراحتی به من گفت: «می خواستم به روضه برسم که نشد...».

شهید مدافع وطن «محمدحسین حدادیان»

سوهانی با بیان اینکه محمدحسین خیلی با روضه مانوس بود، افزود: همیشه سعی می‌کرد از سخنرانی‌ها و روضه‌ها نهایت استفاده را ببرد. همین روضه‌ها از این شهید عزیز فردی با اخلاق و با ادب ساخت.

دوست هیاتی شهید حدادیان تصریح کرد: اگر چه محمدحسین قبل از خادمی امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر، همین منش در وجودش بوده است، ولی انگار مدال خادمی‌اش برای هیات و شهدای این آستان، اخلاق خوبش را دوچندان کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید عزیز فردی مهربان، شوخ طبع و اهل معاشرت بود، عنوان داشت: بخاطر همین خصلت‌های خوبش دوستان زیادی داشت و می‌توانم به جرات بگویم که شهادت وی باعث تحول درونی در یکسری از افراد شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس