اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: عوامل نفوذی حتما یک پوشش مناسبی برای خود دارند و این پوشش باید توجیه معقول و مردمی داشته باشد و از ناحیه حکومت هم پذیرفته شده باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در صدوبیست‌وپنجمین نشست خبری خود با اعلام این مطلب گفت: یک فرد نفوذی اگر خود را با محیط تطبیق ندهد ممکن است به او شک شود.

وی ادامه داد: بنابراین عوامل نفوذی حتما یک پوشش مناسبی برای خود دارند و این پوشش باید توجیه معقول و مردمی داشته باشد و از ناحیه حکومت هم پذیرفته شده باشد.

اژه‌ای گفت: نمی شود که فردی با پوشش فرهنگی به بیابان‌ها برود و عکس‌برداری کند. باید پوششی را انتخاب کند که به کارش بخورد. در این مورد هم تحت پوشش محیط زیست اقداماتی داشتند و یکسری کارها درباره محیط زیست انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری سه متهم مرتبط با پرونده سیدامامی

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: آیا همه کسانی که در این موسسات پوششی کار می کنند از ماهیت نفوذ خبر دارند؟ خیر ممکن است خبر نداشته باشند و چه بسا همه کسانی که با آنها کار می کنند، شاید از ماهیت افراد خبر نداشته باشند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: مسایل نفوذ، جمع آوری، جاسوسی و پوشش و بی اطلاع بودند برخی افراد در این پرونده مطرح است اما اینکه به کجا می رسد باید تحقیقات جلو برود و باید دید چه مقدار اطلاعات را به بیرون دادند و چه مقدار را نداده اند.

وی در خصوص پرونده متهمان ارزی گفت: ٩١ نفر حساب هایشان مسدود شده و حدود ٣٧ میلیارد موجودی داشته که مسدود شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: گردش مالی این ٩١ نفر خیلی زیاد بود البته در جمع افرادی بازداشت شدند عده ای هم با قرار وثیقه آزاد شدند.

اژه‌ای افزود: پرونده هنوز مراحل ابتدایی را می گذراند و به دادگاه نرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس